Pazartesi, Haziran 20, 2005

önce makarna çeşitleri (niahahahaa)

Eveeett, intikam- intikam!!! :)

Burgu makarna; kendisi adından da anlaşılabileceği gibi hafif(!) kıvırcık bir arkadaşımızdır. Yıllardır kıvır kıvır uzattığı saçları arkadaşımıza 'bonusgil' şeklindeki gayet yersiz ve de densiz hitaplara yol açmıştır. Sonunda üzülerek kestirdiği saçları Türk Hava Yolları tarafından istenmiş; fakat kendisi büyük bir özveride bulunarak kesilen saçlarını Ören Bayan'a bağışlamıştır. Bu asil davranışıyla tüm Türk ev kadınlarının ve köftelerinin takdirini ve sevgisini kazanmıştır!

Midye makarna; midye bey de hafiften midyeyi andırır, yani az da olsa bir toparlaklık mevzuu bahistir. Ve fekat kendisi midyelikten kurtulmak için omzunda Vileda sopası, bir sağa bir sola dönerek ve mekik çekerek kültür-fizik dediğimiz bir takım faaliyetlerde bulunmaktadır. Aslında hiç gerek yoktur; zira midye makarna yurdumuzda gayet sevilen bir makarna çeşididir, üstüne sarımsaklı yoğurdu döktün mü hiçbir sorunu kalmayacaktır!

Kepekli dirsek makarna; amaaan en gereksiz makarna çeşididir, anlatmayayım diyorum ama ipliğini pazara çıkarmak da lazım bu çok pişmiş hamurişinin. Bir kere adı gibi esmer işte, kara kuru diycem ama kuru diil ki, adam izbandut gibi! Adı niye dirsek diyceksiniz; ayol adam, pardon makarna, bi dakka rahat vermiyo ki! Ya döver, ya dirsek atar, ya saç çeker; benim ondan çektiğimi kimse çekmemiştir. Ama az kaldı, kendisini Nuh'un Ankara Makarnası Tüketici Hattı'na şikayet edicem, tüketip atsınlar bunu da kurtulalım!

Lazanya(!); aslında literatürde (o ne ya!) Linguine-fırın makarna diye geçmektedir ama ben dedim ki madem elde malzeme var, yapmışken arkadaşın şanına yakışır bişi yapalım. Lazanya, ismiyle müsemma; Laz bir arkadaşımızdır. Kendisine sorsanız inkar eder şimdi, ama ona soran kim di mi?! Hoş fazla bi Lazlığını da görmüş diiliz; piknik yerinde sigara içicem diye burnunun ucunu(!) yakıp çıkardığı yanık kokusuyla 'orman yanıyor!' diyerekten görevlileri başımıza toplamış olmasını saymazsak tabii!!! Ay dayanamicam gülcem yine, ayhiihohiihii... Siz de merak ettiniz di mi? İsmini verirdim ama o kadar da rezil edemem arkadaşımı. Yalnız bir ipucu size; kendisi blogcu bir arkadaşımızdır (fikrimi çaldı ya, önce ben gördüm!).

:))

4 yorum:

foondah dedi ki...

hahahaa cem'e selam o zaman :P*

foondah dedi ki...

reca ederis efenim :)

foondah dedi ki...

bu arada sen benimkini bi unut da gör gününü! :P))

foondah dedi ki...

hahahhaaa!! olsun, yine de faideli bir iş yapmış burgu arkadaşımız. ama çetenin kısmetsizlik oranı gözönüne alınırsa, o yastık daha çoook bekler diyorum, yazık olacak burgunun saçlarına! :)*