Perşembe, Ağustos 11, 2005

Mırtlı Yıllaaar!!!


Aman da aman, kimler doğmuş, sefalar getirmiş bugün! Aman da aman, pek de hayırlı bi günde doğmuş, kendi de pek hayırlıymış bunun!!!

Evet sayın okurlar, sevinin eğlenin şenlenin; SuluKöftenin doğumgünü bugün! Şenlikler yapılsın, ziyafetler çekilsin, zurnalar çalsın, davullar patlasın! (ay yok bunun ucu bana dokunuyo :P) Yeni yaşım hepimize hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar (ben kendi başıma ayrı bir uğurum ya neyse...)


Kısacası iyi ki doğmuşum, iyi ki başınıza musallat olmuşum, ay zaten hayat bensiz pek çekilmezmiş, ben var ya ben bitaneymişim, ah beni gidi beniymiş!!!

Eee, hani hediyeler, pastalar, börekler??? Onun tarifini de benden beklemiyorsunuz herhalde!!!

Not: Bu vesileyle herkesin mübarek kandilini de kutlarım efenim, Allah dualarımızı kabul etsin. Amin!

;))*

1 yorum:

foondah dedi ki...

ulan uyuşuk köfteler!!! insan bi sanal kutlama felan yapar, bi commentcik olsun atar be! bu kadar mı kopuksunuz siteden, tüühh nankörler siziii, ben sizi sanal şöhret yapiim sizin yaptığınıza bak; hain köfteleeerrr!!!