Cumartesi, Ekim 22, 2005

hapşuuu...!


Nezleyim, nezlesin, nezle...

Nezleyiz, nezlesiniz, biz kimiz???

Fazla yaklaşmayın, burnum akıyor üzerinize sümkürebilirim. Mikroplarımı bulaştırırım diyeceğim ama "sen zaten mikropsun" diyeceksiniz, o yüzden hiç karıştırmıyorum orasını, ne haliniz varsa görün. Daha doğrusu ben çok yaşayayım, siz de görün (hani hapşırdım ya ben demin). Auf Deutsch bitte???

Gesundheit cicim :P*

Not: Bu arada Almanca öğretmenim de yazarmış, kitabı çıkacakmış. Dağıldım ayol, das ist interessant yani! Hayırlısı...

Edit: Dalgaya düştük resmi unuttuk. Efenim, her seferinde günün anlam ve önemine uygun bir resim asıyoruz aha da şu sol üst köşeye, peki bugünkü resmimizin özelliği nedir? Şöyle ki efenim; şimdi ben demin hapşırdım ya, o nedenle resimdeki kızcağızımız da "hapşırırken ağzınızı kapamayı unutmayın pırasakafalılar, mikrop sıçratacaksınız etrafa!" şeklinde bir mesaj veriyor... Yemediniz di mi? Aman be, canınız isterse! Kısaca "kesin sesinizi, yoksa yedirtmeyi bilirim o pırasaları ben size!!" diyor hatun kişi!!! höh...

Hiç yorum yok: