Perşembe, Ocak 25, 2007

malt malt malt!


Müebbet Muhabbet'in CenkErdem Beyler'inin Cenk'i (Durmazel) meğersem gisli gisli neler yapıyormuş sayın seyirciler! Badluck'tan sonra şimdi de Malt isimli bir grup kurmuş, "Kendi adını taşıyan ilk albüm" adlı bir de albüm çıkarmış, üstelik de gümbür gümbür rock yapıyormuş! Vallahi bayıldım, billahi pek sevdim, şiddetle tavsiye ederim (hani güzellikle anlamazsınız belki diye!)
.
İlk kliplerini "Aşkın gözü" isimli müstesna esere çekmişler, görünce inanamadım, Cenk Bey şarkı söylüyor, üstelik de çok güzel söylüyor! İnanmazsanız heman vereyim linkini açın izleyin anacım:
.
"Aşkın gözü kör olabilir ama inan bana karnı açtır
İyi sindirilmemiş bir aşk üçüncü tekillere muhtaçtır"
.
Daha ne diyiim sayın okur, Allah Cenk Bey'i başımızdan eksik etmesin! ;))
.
Not: Sanki benim Jarvis'le Cenk Bey arasında var bir benzerlik ama hadi hayırlısı :P Öptüm!

4 yorum:

post-mature dedi ki...

ooo valla sözlere bayıldım,süper.suluköftemiz sesini de beğendiğine göre iş var keratada, ama peki erdem nerde?herkesin bir erdemi olmalı, yanılıyor muyum?:)

foondah dedi ki...

ahahaay kız ben sana ellerimle bulcam bi erdem ama yazık valla korkuyom bu sefer de erdemler gidip isimlerini felan değiştirirler diye toplu erdem kıyımı ehehe hem cenk daha iyi be ;))

tseyn dedi ki...

valla ben de bş ooooooo çektim okurken. tam süper bir şarkı sözü.beğendim :)) ben de dinlemek istiyorum malt'ı
haticenin bir erdeemi vardı unutmayın,anladınız siz onu :))
bu hafta çok gaffır muhabbeti döndü de kusura bakmayın...

foondah dedi ki...

ehehe alıştık biz ona :P bu arada hakikaten cenkerdem olduk, bilmiyorum yane :))
ya ben oraya link koydum, sarı yazılı "malt-aşkın gözü" diye youtube'den, indirin dinleyin anacım ;)