Perşembe, Nisan 19, 2007

hastasıyız ;P


İtiraf ediyorum anacım; Cem Özkan'a bayılıyorum! Sebep sadece iyi müzisyen olması, "Dön Bana" şarkısının mükemmel olması, klibinin beni benden alması da değil üstelik (adam beni benden almış ayol daha ötesi var mı?!) :P
Hayır yani, başka türlü açıklaması da yok; açık açık hastasıyım, '69lu olması da kahretti beni ayrıca ama mühim değil artık gözüm kararmış bi kere! :)
Şöyle açıklayayım; adama bakınca sakinleşiyorum, rahatlıyorum, nötr bi insan oluyorum, huzur doluyorum. Tıpkı Morrissey'in "To me You're a work of Art" şarkısındaki "But then I look at you and know / That somewhere there’s a someone who can soothe me" ifadesindeki gibi; tıpkısının aynısı oluyo bana da ona bakınca ;)
Neyse efenim fazla uzatmayayım, yoksa bana bıraksanız sabaha kadar sürer gider bu. O yüzden salyalarımı toplayıp kısaca sesleniyorum:
Dön bana yeniden nolur
Sev beni yeniden nolur
Al beni yanına noluuuur ;)
.
Oh be! ;P


2 yorum:

Hatice dedi ki...

ana!bak yorum yapcak yeni bir konu buldum bile ve sulucum üzgünüm ama ben de çok beğeniyom cem özkan'ı."kim demiş ki"şarkısından beri özellikle yani gözden kaçırmadığımızı belirteyim istedim cnmcm:)böylelikle seni de huzursuz edeyim dedim:) artık bir konser mi olur ne olursa gidelim diyorum ve öpüyorum.

foondah dedi ki...

kızım bi dur ya! bi kere de sarkma benimkilere ya, bi kere de bırak mürvetimi göriim saadetimi yaşiim ya ehehehe ama yannız hakkaten manyak bişi di mi :PP kızım bak takip edelim nerde ne zamandır konseri neyi, hemen zıplayıp gidelim boing boing diye ehehe öptüm ama seni deel onu! ;PP