Pazartesi, Nisan 14, 2008

hawaii'ye taşınıyoruz!


Taşınıyoruz anasını satiim! Hem de Hawaii'ye!
Daha iyi yer mi bulacağız? Deniz var, yeşillik var, iklim desen hem güneş hem yağmur, uzaklık desen her yere uzak (ki istediğimiz bu zaten), insan desen kalabalık yok, bir Aloha iki Mahalo iş bitti; yaşayıp git işte paşalar gibi!

Yeter lan!
Kalabalıktan, stresten, trafikten, işten güçten, sıkıntıdan bunaldın mı? Evet bunaldım.
Uzaklara kaçıp gitmek, her şeyi ve herkesi geride bırakmak istiyor musun? Evet, istiyorum.
O zaman koy ananı babanı bavula, topla eşyaları kaç git Hawaii'ye!

Araştırdım!
Nüfus çok yoğun değil, zaten insanlar rahat, telaşsız relax anacım relax! Stres yok, sıkıntı yok. Ekonomi fena değil, yuvarlanıp gidiyorlar yavaştan. Suç oranına bile baktım, hırsızlık yüksek gibi görünüyor ama cinayet pek yüksek değil, şiddet suçları konusunda emin değilim ama zaten neresi güvenli ki?

Üstelik...
Bir sürü üniversite var Hawaii'de, at kapağı bir tanesine, oh misler gibi! Hem oku, hem çalış, ne istersen yap! Sabah deniz, öğlen ders, akşamüstü tekrar deniz! Daha ne istersin be insan evladı? Yaz oku yüz! Hiçbir şeyi de kafana takma!

Aklına yatan varsa benimle gelsin, hayatımızı yaşayalım azcık beee! Ne bu valla, kaçıp gidelim anacım, arkamıza da bakmayalım!

Şaka yapmıyorum, kararlıyım...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de gelmek istiyorum:) gidelim buralardan çünkü dayanamıyorum bir de alışamıyorum.

foondah dedi ki...

gidelim anasını satiim! ben üniversite olayına bakmaya başladım bile, vizeyi de hallederiz ne var yane. hawaiili olalım artık ya aloha :)