Perşembe, Temmuz 17, 2008

10-0

10 - 0 ... Benim şu anki finansal skorum devlete karşı; daha doğrusu devletin bana geçirdiği borç. Çünkü altı yıl önce okumak için devletten kredi ve harç aldım Kredi ve Yurtlar Kurumu vasıtasıyla. O zamanın parasıyla altı milyar borcun altına imza attım ve şimdi o para faiziyle katlanıp on (rakamla 10) milyar oldu. 2009'un Ekim'inde ödemeye başlamam lazım, 3 ayda 1 milyar gibi bir meblayla... Yoksa doğrudan Vergi Dairesi ilgilenecek benimle. Evet, çok yakından ilgilenecekler hem de... Göte giren şemsiye misali... İşim yok, bu sene tez yazmam lazım, bitirmem gereken 2 kitap var, dolayısıyla iyi para veren bir işe girip çalışmam çok zor. Nasıl, güzel mi?

Bir arkadaşım "Ben yazmaya değil, silmeye alışığım" demişti (Selamlar bizden :)) Ben de aksine, hep yazmaya alışkınım. Fakat ben yazdıkça başkaları siliyor, ne enteresan değil mi? Ben uğraşıyorum, emek veriyorum; sonra bir bakıyorum hooop birileri gelip silivermiş. Ne kolay ya... Ama ben de artık başlayacağım silmeye, bakalım nasıl oluyormuş. Bir de biz görelim bakalım kerametini. Malum millet açtırmıyor ya şemsiyesini :))

Hiç yorum yok: