Cuma, Şubat 12, 2010

unidentified self-punching organism

Kendimi yumruklamak istiyorum sevgili okur. Hem de öyle böyle değil, bir yakalasam ağzımı burnumu kıracağım keratayım. Üstelik bir de unidentified cibiliyetsiz! Ya bir de, yaptığım şeyi bilsen sevgili okur, sen de yumruklamasan bile gelir yüzüme tükürürsün. Öyle ki, beş yaşında çocuk yapmaz benim yaptığımı. Ama gel gör ki, bu bünye, bu kendini yumruklayası ne idüğü belirsiz organizma, beş yaşındaki bir çocuğun bile zekasına ve sağduyusuna sahip değil! Ayrıca sahiplik ne demek; daha kendine bile mukayyet olamıyor, değil ki başka birine ya da bir şeye sahiplik edecek! İşte böylesi de sinir oluyorum, tiksiniyorum, ıyyyyhhh uyuz oluyorum kendime!!! Yani hata yapılır da, böylesi mi yapılır be kızım? Bu ne ya, öğğğhhh! Olacak iş mi bu şimdi, koskoca kazık kadar hatta eşşek kadar ve hatta kadarını bırak direkt eşşek bir kızsın sen!!! Olur mu yavrum, olur mu canım, olur mu gerizekalıııııııııııııııııııııııııııı???!!!! Neyse artık, olan oldu, İnşallah bundan sonra başka bir şey olmaz da sağ salim yırtarım... of ya!
Tek tesellim ideal boyfriend'imin Dean Winchester çıkması, ki kendisi yanlışlıkla(!!) koskoca apocalypse'i başlatmış birisi; yavuklusu olarak bana yakışan da buydu zaten, başka türlüsü olmazdı, aferin bana!

Hiç yorum yok: