Pazartesi, Kasım 01, 2010

mesaj kaygım var (k)açılın!



Paranoyak olmam düşmanlarım olmadığı anlamına gelmez. Aynı şekilde aptal olmam da dostlarım olmadığı anlamına gelmez. Bu durumda ben paranoyak bir aptal oluyorum ve tüm dostlarımdan da özür diliyorum. Ahah, süper oldu lan!

Kimseyi ihmal etmeyeceksin. Bunu anladım arkadaş. O yüzden arkadaş dedim zaten. Aileni, arkadaşlarını, eh bazı bazı da kendini. İhmal ihtimali doğurur, kaldıracaksın o ihtimali ortadan. Misal, ben senin beni sevmeme ihtimalini hiç sevmedim arkadaş.

Bazen de bazı şeyleri oluruna bırakacaksın. Gerçi olmazına bırakmak daha doğru olur şu durumda ama neyse, mantık aynı. Bırakacaksın gidecek. Takmayacaksın, tak açacaksın. Grup Vitamin klibi olacak her şey. Don't worry, be happy. Hiçbir şey için üstelemeyeceksin, üstüne vazife edinmeyeceksin, hiçbir derdi üstlenmeyeceksin. Bırak faili meçhul kalsın bazı şeyler, yeter ki maktulü sen olma. Gerisine de karışma. 

(Kendine kendi kendini imha eden not) Ve lütfen her post'unda da mesaj vermeye çalışma! :))))))))))))))))))))))

Hiç yorum yok: