Cumartesi, Temmuz 16, 2011

goygoy köftesi

Goygoy anam biraz daha goy!
Bu ne ya? Güya yaza hızlı girdik, işimiz var dedik, proje üstüne proje goyduk ama n'oldu? Köfte uyudu!
Yaz mevsiminde kış uykusu olur mu köfteler? Olmaz elbet. Ama bu köfte kendini toparlayamadı bir türlü. Devamlı bahane, devamlı mazeret, devamlı goygoy! Misal:
Yapmam gereken ay sonuna kadar üç öykü bitirip teslim etmek...
Peki ben ne yapıyorum?
Saçımı başımı boyayıp goygoya vuruyorum!
Mesela  Oz'un 10. sezonunu yazıp bitirmem mi lazım?
Ben hooop kendimi pilav yapmaya pirinç demlemeye veriyorum!
Ya da eski öykülerimi elden geçirip romanımı düzeltmem mi gerekiyor?
Peki ben neredeyim? Elbette goygoydayım, asmadayım, yosmadayım, çapkınım hovardayım, 24 ayardayım!
Ve kendime ayar oluyorum!
Ayarım bozuldu resmen ya! Yazdan mı, sıcaktan mı, yoksa toptan tembellikten mi bilmiyorum ama artık bu gidişe bir dur demek lazım, demeli yani, hatta demeliyim, diyeceğim!
DUUUUUR KÖFTE DUUUUR!!!
UYAN VE KENDİNE GEEEEEL!!!
Köftenin cevap: Kendimi ne yapayım şekerim, sana gelsem olmaz mı?!
Al işte, görün neyle uğraştığımı fesüphanallah..................

Hiç yorum yok: