Çarşamba, Ekim 03, 2012

Sulu Köfte Sanat 2012'de :)


Canlısıydı tekrarıydı, heyecanıydı telaşıydı, gaktı guktu derkeeen bir programın daha sonuna geldik sayın köftegiller :) Kaçıranlar, izleyemeyenler, izleyip de tekrar görmek isteyenler için programın tam kaydı şu linkte: Sanat 2012 - Funda Özlem Şeran


Bu sefer canlı yayının perde arkasıyla ilgili söylenecek pek bir şey yok. Önceden planlandığı için bir nebze daha telaşsız ve sakin geçti. Gidiş, saç, makyaj çabucak ve sakin sakin halloldu. Güler yüzlü ekip çok yardımcı oldu. Engin Hepileri zaten şeker gibi bir adam, dostça yaklaşımı ve rahat sohbetiyle heyecanımı yatıştırdı, sağolsun :)


Sonuçta pek de fena bir program olmadı sanki, söylemek istediğim çoğu şeyi söyledim, unuttuğum varsa da affola :) Bir de heyecandan "Karga" yerine "kavga" demeyeydim eyiydi :))

Not: Program "still"lerinde çok komik pozlar yakaladım ama artık onu da burdan paylaşıp suyunu çıkarmayacağım elbette. Arada açıp kendi kendime gülmek bana yetiyor canlar. Yayında ve yapımda emeği geçen herkese çok teşekkürler, bir daha görüşene dek esen kalın ;))

2 yorum:

Xenapp dedi ki...

Büyümemiş çocuk - yazarrr Funda Özlem Şerann...

Çok düşüncelisin, ben nasıl izleyeceğim diye düşünüyordum, video paylaşımı şa-ha-ne oldu...

Heyecanını hiç yansıtmamışsın. gayet profesyonel olmuşş...

Süper süper keyifliiiydi izlemekkk...

Tekrar olsun tekrar olsun :D))))))))))

foondah dedi ki...

Teşşkürrlerrr canımmmm ;)) herrrşey sizler içün :DDD