Perşembe, Kasım 22, 2012

Fuar Günlüğü*

Önceden haber verdiğim üzere 19-20 Kasım tarihlerinde Tüyap'ta İstanbul Uluslararası Kitap Fuarı'ndaydık... -dık diyorum; çünkü sevgili anneciğimle sabahtan yollara döküldük, sağolsun beni gurbet ellerde yalnız bırakmadı. 2,5-3 saatlik bir yolculuktan sonra Beylikdüzü'ne vardık metrobüs sayesinde ve söyleşi saatine rahat rahat yetiştik. Rahat rahat diyorum ama bir de bana sorun, heyecan ve stresten neler oldu bitti hiç hatırlamıyorum. Neyse ki fotoğraflar var, Yunus sağolsun :) Ayrıca imzadaşım Seran'a ve yine bizi yalnız komayan Gürkan'a, biricik editörüm Aylin'e, Final Kültür Sanat'ın güleryüzlü, yardımsever elemanlarına, beni gurbet ellerde sokakta bırakmayıp evlerini açan, moral ve destek olan tüm yakınlarıma, Arıtan ve Hatipoğlu ailelerine teşekkürü borç bilirim efenim! (oldum ben oldum :P)

Böylece bir foto dayri'ye daha hoşgeldiniz (*bak dayri yerine günlük dedim, anladınız siz onu :P)

Elime mikrofon vermiicen hafız, hala öğrenemediniz!!!
Sanırsın ki başöğretmen, halbuse genç dimağları zehirlemekle meşgul :D
Aslında çok da zehirlemeye gerek yok, yeni nesil zaten zehir gibi, gözlerinden
ışıklar çıkıyor!!!
Dayanamadım ben de ışık saçtım (ya da dehşet, ne fark eder?!!) :D
Sonra imza faslına geçtik, her kitaba ayrı ayrı ne yazacağımı şaşırdım ama
günün favorisi "derslerle başının hiç derde girmemesi dileğiyle..." oldu :P
Bir ara röportaj için geldiler, cicicee.com sitesinin editörü İnci'yle konuştuk :)
Milliyet'le kısacık konuşmuştuk, ertesi gün gazetelere çıktık. Hem de arkadan!!!
(Bu arada Şeren kim yaa? :P)
Günün en sevdiğim pozu; "Filozof Çocuklar Kulübü"nün
yazarı, canım kurabiyem Seran'la
Bunlar da fuar ganimetlerim ^_^ yoğunluk ve yorgunluktan pek
fazla dolaşamadım ama listemdekileri tamamladım şükür :))

3 yorum:

Jane dedi ki...

Hayırlı olsun kitapların canım. Görünce çok sevindim. Keşke orada olduğun gün gelebilseydim fuara ama bu sene gidip gidemeyeceğim bile belli değil. Başrılarının devamını diliyorum Funda'cım. Ganimelerine de bayıldım. Murat Gülsoy'un Bağbozumu'nu okumuştum. Gerçekten, Stephen King'in Yazama Sanatı'ndan sonra en iyi akademik kitap bence. Bol okumalı günler diliyorum canım.

Jane dedi ki...

Bu arada Eda Türkel ben. Kendimi tanıtmadan yorum yapıyorum iyi mi :P :)

foondah dedi ki...

Çok teşekkür ederim Edacım ya, özledik seni nerelerdesin :) www.olumsuzoykuler.com adlı yeni bir siteye geçtik, mutlaka bekleriz :))

Bu arada fuara gitmesen de çok şey kaçırmış olmazsın, öyle fazla bir indirim yok maalesef, ayrıca uzaklıktan, yol yorgunluğundan ve kalabalıktan çok da bir şey bakamıyorsun zaten, için rahat olsun :)