Cumartesi, Nisan 04, 2015

Yayınımız var, yayınız lütfen! afdsagfds

Bu sefer önceden haber veriyorum, gerçi sonrasında da youtube kaydını koyarım yine buraya ama olsun, siz zamanında şeyedin evladım. Sonra sözlü yoklama yapınca ayazda kalmayın :P 

8 Nisan Çarşamba akşamı saat 21.00 gibi youtube'dan yayın yapan Mutant Serçe programında, yazar dostum Serdar Yıldız ile birlikte sevgili Mehmet Berk Yaltırık ve Bahattin Ceyhan'ın konuğu olacağız kısmetse. Yayını program adını youtube'dan aratıp kanalı bularak izleyebilirsiniz, kaydını da sonra buraya bir yere iliştiveririm zaten. Fakat canlı yayın esnasında yorum yapabilir ve hatta yayına katılabilirsiniz, böyle de güzeliz! :D

Not: Güya bi sürü şey anlatıp post yazacaktım, neler neler biriktirmiştim oysa ki de, neyse kısmet değilmiş :'/

Hiç yorum yok: