Perşembe, Aralık 31, 2015

Merhaba 2016 ;)

Yeni Yılınız Kutlu Olsun! 

Genelde yeni yıl postu girerken önce eski yılın dedikodusunu yapıp bir hesap defteri çıkarır artı eksi ne varsa ağzıma geleni yazardım buraya, ardından da yeni yıla istek listemi sıralar işin iyice cılkını çıkarırdım. Korkmayın sevgili köftegiller, ne bende liste çıkarıp hesap soracak takat kaldı, ne de dilek dileyecek yüz :P 
Dileyen herkese ne isterse onun gerçek olmasını diliyorum; kendim ve sevdiklerim içinse daha sade bir yaklaşımım var bu sene. Sevdiklerim yanımda, hepimizin de sağlığı yerinde olsun yeni yılda İnşallah; gerisi bir şekilde hallolur Allah'ın izniyle ;)
Öpüyorum!


2 yorum:

mit dedi ki...

İnşallah arkadaşım. Sana da tekrardan iyi yıllar! Umarım hastalığı atlatanlar kervanına katılabilenlerden olmuşsundur :)

foondah dedi ki...

İhsaaan! Ya kusura bakma, hastalığı anca yeni yeni atlatabilenlerden olduğum için maalesef şimdi gördüm yorumunu, çok ama çok sağol, sana da sağlıklı mutlu yıllar :)))