Cuma, Kasım 25, 2005

edebi köfte


SORU

"Beni ne kadar seviyorsun?" dedi küçük kız.
"Dünyalar kadar!" dedi babası.

"Beni ne kadar seviyorsun?" dedi genç kadın.
"Ne saçma soru!" dedi sevgilisi.

ÇOK TATLI

"Çok tatlısın" dedi kıza. Ama biliyordu kız; tatlılık bir işe yaramıyordu. Şeker kadar değeri yoktu belki ya da dondurma kadar ömrü. Gidecekti o da, tıpkı diğerleri gibi, tıpkı herkes gibi; biliyordu kız. O da kızın elinden çikolatasını alıp kaçacak, kayıplara karışacaktı. "İstemem," dedi kız, "tatlı midemi bulandırıyor!"

F.Ö.Ş.
öncelerden, çok öncelerden...;*

3 yorum:

foondah dedi ki...

darım darım darlanıyorum... yatıp uyumak istiyorum... unutmak istiyorum...

foondah dedi ki...

Bask 3, Gellner 0 sf. maçı kimin kazanacağı belli değil şimdilik ama ben kesinlikle hakem olmak istemiyorum! Biri şu düdüğü çalsın artık!!!

foondah dedi ki...

Eyvallah gözüm! ;P)*