Cuma, Aralık 30, 2005

köfte yiyelim miiii?!


Yok köfte möfte, kandırdım! Daha doğrusu yemelik değil de, bakmalık var :P

Bi dane salçalı köftemiz mevcut; aman da aman, kızıl mı kızıl, güsel mi güsel, leziz mi leziz... Adeta bir koncagül! ;) Her dolunayda azcık dellense de (:P) o sofralarımızın değişmez lezzetlerinden, yaşasın salçalı köfte! :D***

Helloween, Sweet Relief ve Pearl Jam'in millat öncesinden kalma bir kasedi yılın son bombaları. Pek etkili değildi ama olsuuun :)

Şimdilik yılbaşıyla ilgili bişi yazmıyorum, arkası yarın yaparık oldu mu? Öptüm güzeller! ;)*

cingıl bels cingıl bels...

3 yorum:

hotche dedi ki...

salçalı köfteye hoşgeldin derken ayrıca kendisi organizasyonel davranışlarıyla bilinir,bunu söylememek olmaz:p
arkadaşın gazıyla kendim bizzatat richard marx,take that ve bon jovi kasetlerini aldım,hala ii mi yaptım diye düşünmüyor diilim ama öyle kasetler seçmişim ki kaset kapaklarına bakmak bile hata yapmadığını gösteriyor gerçi:.)

ben de şimdilik temenniyle geçiştirmeyeyim,daha etkili şeyler yazıım siteye eee artık kıdemli üye olduk di mi?

foondah dedi ki...

take that'i kendin "aaa bu gary bilmem ne diil miii" diye aldın bi kerem, iftira atma bana! haaa biraz gaza getirmiş olabilirim, o kadar :P

salçalı köfte için de ayrıca başka organizasyonel fikirlerimiz var, şartlar olgunlaşsın bi hele ;)

ya senden kıdemlisini mi bulcam be, al yaptım seni siteye demirbaş canım benim! :)*

tseyn dedi ki...

ya gary iyiydi ya arkadaşlar.en azından robie williams gibi soyunma meraklısı değildi.ben de dinleyeceğim.
kaset alarak gerçekten tam nostalji yapmışsınız.
hüzün bastı yine bana,yaşlandım mı ne??? (cevap beklemiyorum atlamayın hemen!!)