Salı, Ocak 31, 2006

luv&h8



Love and Hate... ain't it cute... and sooo true!

*from DA...

7 yorum:

hotche dedi ki...

sevmek ve nefret etmek
bir bedende iki zıt gerçek
ikisi de yaralar ikisi de acıtır
ama gerçek(ken)acıtır...

lafım biraz karışık ama içimden geldi yazdım.duygular iyi ya da kötü olarak değil yapay ve gerçek olarak vardır.ve dünyamızda herşeyin çözümü varken çözümlenemeyen; bu karmaşıklık, bu ikilem, bu zıtlığın kucagındaki benzerliktir.bütün duyguları sadece gerçekten hissediyorsak bilebiliriz.
yarım sevda yoktur, paydalara bölünmüş dostluk da mutluluğun porsiyonu da olmaz ne de hüznün azı..
var ya da yoktur.gerçek ya da değildir.
nefret de öyledir asıl yarım kalan ikiyüzlü nefretlerden korkun çünkü o gerçek olan gibi yüzünüzden değil arkanızdan sizi bulur.ve daha kötü vurur.

yaw arkadaşım böle şeyler yazmak istemezdim sitene ama işte içimden geldi,yaw ben nick imi lord of words mü yapsam?
yok ben eniisi girl of silence olıyım yoksa bu cadı beni vurur...

foondah dedi ki...

yok kız sen yaz yeter ki, yaz da... ben yakında sana özel bölüm açacam blogda haberin olsun: "wiseacre of melancholia" diye... ya da "sensitive meatball" diyelim kısaca niahhahaaa ;P

foondah dedi ki...

yine bir ödev arifesinde, çıldırmanın eşiğinde, istek yapıyoruz arkadaşlar, şarkımızın adı "aldırma gönül"... adı gönül olanlar üstlerine alınabilirler, bir de ayşeler yiyebilir... bu kadar...
scapegoat, çal kızım! nasıl hani sözleri?

hotche dedi ki...

dışarda deli dalgalar
gelir duvarları yalar
beni bu sesler oyalar
aldırma gönül aldırma
aldırma gönül aldırma
gönül aldırma
kurşun ata ata biter
yollar gide gide biter
mapus yata yata biter (1)
aldırma gönül aldırma
aldırma gönül aldırma
gönül aldırma
görmek istersen denizi
yukarıya çevir yüzü
deniz gibidir gökyüzü
aldırma gönül aldırma (2)
gönül aldırma

canım işte sözler, ama o kadar da ümitsiz olma lütfen...

foondah dedi ki...

aslanım benim beah! varsın gönül aldırmasın, mühim olan gönülgözümüz açık olsun heeeayt beah! :)))

foondah dedi ki...

yeni güne yeni türkü, hatta her gün bi türkü; hadi hemsuçlu hemidegüçlü keçim benim! :P

hem okudum hem de yazdım
yalan dünya senden bezdim
obarreyyyyyy!!!
:)))

hotche dedi ki...

içindekiler içindekini arar da bulamaz.
dışındakiler gideni bekler de göndermezsin sen,
ey taşı toprağı altın dedikleri
ey türkülere konu ettikleri,
sırlarımı karanlık gecelerine sakladığım ama gerçekleri gün vakti acımasızca yüzüme vuranım.

işte arkadaşım benim düşüncelerim bu istanbul hakkında ama bu düşünceleri daha güzel belirten bir türkü daha var.buyrun burdan yakın ya da yanın(yok yok yanmayalım aman lafın gelişi)

yarim istanbul’u mesken mi tuttun,
gördün güzelleri beni unuttun,
sılaya gelmeye yemin mi ettin.

gayri dayanacak özüm kalmadı,
mektuba yazacak sözüm kalmadı.

yarim sen gideli yedi yıl oldu,
diktiğin fidanlar meyveye geldi,
seninle gidenler sılaya döndü.

gayri dayanacak özüm kalmadı,
gençlik elden uçtu gitti, gelmene lüzum kalmadı.