Salı, Ocak 24, 2006

olur böyle vakalar...


Yok Türk polisi yakalar demeyeceğim, zira vaka benim vakam olduğu için yakalasa yakalasa belediye yakalar beni... Yok yok zabıta da yakalayabilir :P

Şaka bir yana, kırmak-kırılmak biz insanlara mahsus; önemli olan o kırıkları yapıştırmaya çalışmak değil, inadına o kırıkların üstünde güle oynaya tepinebilmek...

Umarım bastığınız yerler hep kırıksız-kırıntısız olsun diyorum canlarım, sevgiler! ;)

Bu arada ekleyeyim, işte böyle Tinkerbell gibi anahtar deliğine de sıkışabiliyor insan bazı bazı. Özellikle de kapı dinlerken :P Ve fekat yine mühim olan o kapıdan zorla girmek ya da davet edilmeyi beklemek değil, kapının anahtarını kendi kendine bulup açabilmektir. Yaaa... ;P

Not: Çok edebi oldum lan ben, ne oldu böyle bana! Ama beni bu hale getirenler utansın, Günay ah Günay, sana sesleniyorum, duy beni nankör kadın!!! :P

Dipnot: Silent Hill öneriyorum arkadaşlar (eski Solufain yeni Stella, Samet sağolsun! :P). Dinleyin artık sakinler misiniz, yoksa daha bi dellenir misiniz bilemem. Ve fekat ilaç niyetine diyorum, şifa olsuni yarasın kuzucuklarım! :)))

6 yorum:

joegilbert6071 dedi ki...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. So please Click Here To Read My Blog

http://pennystockinvestment.blogspot.com

foondah dedi ki...

"you read over my blog"???
so you know Turkish then, ha?:PP
sorry pal, but this is not a place to make your own blog's advertisement. there is a famous Turkish phrase for that, you know? it says; "başka kapıya!" :))) take care!

hotche dedi ki...

merhaba arkadaşlar
umarım başarmışımdır nick imi gridlock dan e-scapegoat a çevirdim,değiştirdim desem daha ii çnkü kökten oldu bayağı.
niyesine gelince hem inatçıyım, hem keçileri kaçırmak üzereyim hem de herşeyde suçlanan bu arkadaşın sanal alemde de günahkeçisi olarak grlmesinde pek bi sakınca grmüyorum.umarım değiştirebilmişimdir, değişmediyse de önceden haber vermiş oldum.
grşmek üzere

foondah dedi ki...

kim neyle suçlamış len benim günah ineğimi, şey pardon keçimi :PPP

tseyn dedi ki...

yeni nickin hayırlı 'uğur'lu ola da gerçekten kim seni neyle suçlamış bakim!!yaw bizi paranoyak yapıyon,sen kendini suçlayacak bişi bulmuşsundur sonra bize laf atıyosundur!!=p nasıl çözmüşüm ama dimi??yüksel hocanın kulakları çınlıyodur,ee adamcağız bol bol scapegoat u kullanıyordu nede olsa.seni görse gurur duyardı...

hotche dedi ki...

merhaba arkadaşlar
beni merak etmeyin aynen düşündüünüz gibi kendi kendimi suçluyorum.
eee tabi gurur duyulacak kızımdır(ya bunu anneme de söler misiniz lütfen?)