Salı, Nisan 18, 2006

vasiyetimdir!

Ey ahali, suluköfteyi nasıl bilirdiniz?!!

... diye sinir bir girizgah yaptıktan sonra köftenin ağzındaki ıslak baklayı çıkarıyorum. Efendim, şindik biz bu Selanik yoluna baş koyduk ya, baş koyup kafayı gözü bir güzel yardık ya, yardıktan sonra da vize başvurusu (bknz. baş-kafa-göz itinayla vurulur, yarılır, vs.) için gezi süresini kapsayacak şekilde bir sigorta poliçesi yaptırdık ya... Aha! İşte o poliçeyi elimize alıp okuduğumuzda bir baktık ki ne görelim; eğer Yunan'ın yaban ellerinde olur ya Allah gecinden versin, ölüp de kalırsak sigorta cesedimizin cennet vatana geri getirilmesinden sorumlu değilmiş!!! Yani öldün mü kalıyorsun orda, geri dönüşü yok! Hoş elin Yunan'ı senin dirini ne yapmış ki ölünü ne yapsın, elbet postalar buraya ama olsun, poliçede o maddeyi görmek bile insanın yüreğini burkuyor, "ölcem mi kalcam mı oralarda?!" paranoyası yaşatıyor :P

Neyse efendim, ben yine asıl konuya döneyim. Eğer ki bana oralarda bişicikler olursa, ahan da bu manyak köftelere söyledim: Sakın beni oralarda fani başıma bırakmayın, onlar getirmezse sırtlayıp siz getirin, zati etim ne budum ne (hişşşt tartıya aldanmayın!)... Ayrıca şimdiden vasiyet edeyim; kitaplarım, kasetlerim, kıyafetlerim, hepsi herbişiciklerim bağışlansın, cenazemde de ağlaşma falan istemem (zati alem kahkahalarla güleceği için, ne demişler ağlarsa anam ağlar gerisi salla başı al naaşı! ;P), sade Morrissey'imden "There is a light that never goes out"u çalın yiter :PPP

Evet kuzucuklarım; bu da böyle biline diye yazdım, kendinize iyi bakın, gidip de dönmemek dönüp de bulamamak var di mi ama?! Hoş henüz bi yere gidebildiğimiz yok, kendi çapımızda koşturup sağa sola çarpıyoruz ama belli mi olur, bir de bakmışsınız ki... Eee daha daha nasıl bilirdiniz???! ;)*

5 yorum:

foondah dedi ki...

ülen bu 100. postmuş ya, niye söylemiyorsunuz?! şööle anlı şanlı bi kutlama yapalım di mi ama ;))

yalnız tam da 100.postluk mesaj olmuş, yazdıklarıma bi baktım da gören jübile yapıyorum falan sanır! :PPP

foondah dedi ki...

hahaaaaaa aldım aldım ;)))

kızım sen bayaa çalışmışın işte, bana ne o zaman bi lafla kurtulamazsın bütün teoriyi geçir buraya :PPP

gazamız mübarek olsun diyerekten ve teprikleri kabul ederekten ben de günün anlam ve önemini belirten sözü patlatıyorum:

"yok bunlar öyle diil!" ;P*

foondah dedi ki...

hehheee siz annıyamıyonuz cnmcım, valla benim sözüme güvenmek zorundasınız ya da artıkın tüm postları tek tek sayacaanız :P ah bi gidebilsek sırf hikayesi yetmez, size oralardan neler neler getircez ama... ;PP öptüm koccaman :)*

foondah dedi ki...

aslansın sen ya, eline kalemine yüreğine sağlık! devam hadi devam ;)***

foondah dedi ki...

he valla artıkın teori neyin görmek duymak istemiyom yeter üleeeeyyyyyyynnnnn! nihilist olcem valla :PPP

nice yüsslere hep beraber anacım ;)***