Salı, Mayıs 09, 2006

döndüm döndüm... efaristo ilginize

Efendim bazılarınız merak etmiş haliyle; hani ya bu köfte yaban ellere gittiydi, hemen de dönecem dediydi e hani nerede şimdi kendisi??? diye... Merak buyurmayınız paşam, sağ sağlim ve de bedeni tek ruhu binbir parça olarak geri döndü canınız ciğeriniz biricik köfteniz. E hadi bakalım, hoşdöndük hoşgördük diyelim de geleneği bozmayalım di mi ama?!

Yediğin içtiğin senin olsun, bize gördüklerini anlat diyorsanız baştan söyleyeyim; zati oralarda hiçbişicikler yiyemedim malum domuzun domuzluğu yüzünden. Ama son dakikada bir balık-uzo golü atmışız ki sormayın gitsin! Neyse efenim amaç ballandırıp bir yerlerinizi şişirmek değil tabii ve fakat hepsini şimdi ve bir seferde anlatamayacağım için Selanik-Kavala seferini ya bismillah çekip zikretmeye başlayacağımdır tez zamanda (Osmanlı etkisi de hemen kendini belli ediyor di mi, yok valla faşist olmadım oralara gidip de, seviyom ben Yunanlıları valla yaa ;P)

O yüzden şimdilik sadece salimen geldiğimi haber edip gerçek haber turunu ve flaş fotoları sonraya bırakıyor, sizleri de hasretle öpüyorum elma yanaklarınızdan! Kalinihta canlarım; hepinizi Sagapo ;)*

Hiç yorum yok: