Pazartesi, Mayıs 01, 2006

SuluKöfte 1 Yaşında! :))

























İyi ki doodun köfteeeee, iyi ki dooduun köfteee! İyi ki doğdun da hayatımızı renklendirdin, iyi ki varsın köfteeeeeeeeee!!! :))

Evet canım kuzucuklarım; canınız kanınız biricik suluköftenizle yolculuğa bundan tam bir sene önce başladık. Bir sene boyunca onunla üzüldük, onunla sevindik, onunla tepindik, onunla dellendik; kısacası onunla yattık onunla kalktık (ohaaaaa!!!) Sizi bilmem ama ben suluköfteyi çok sevdim, e çok iyi kız canııımmmm ;P

Bu bir seneyi benimle paylaştığınız, yanımda olduğunuz ve commentlerinizi eksik etmediğiniz için teşekkürler. İnşallah nice bir'lere, nice senelere, hep beraber olmak dileğiyle...

Tamam canım, ben de sizi seviyorum! ;)*

not: üstteki delidana suluköftenin küçüklüğü :PPP alttaki de; e suluköfteye böyle sulu bi kutlama yaraşır de mi ya! :))

4 yorum:

hotche dedi ki...

seninle bir sene mutlandırıyor bizi...
cnm gazamız mübarek, azabımız az, kesemiz bereketli sıhhatimiz bomba gibi, dostluğumuz baki ola...
aramıza katılcak köfte ve makarnalara da sabırlar dilerim.

eline koluna diline yüreğine sağlık sulu arkadaşım, nice bir bir birilerine hobaaaaaa:)

tseyn dedi ki...

iyi ki doğduuun köfteeee
iyiki doğdun köfteeeeeeeeeee
iyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi ki doğdun küfteeeeeee :P
yaa ne çabuk geçiyo bu yıllar
bak bi de sulu bi kutlama oldu.aslında gayet kuruydu,hani pastaaaaa????

finallyorwhen dedi ki...

:):):):):):):):)
mutluluktan ağzım böyyle yanlara doğru ayrıldı,söyleyecek söz bulamadım sonrada amaaan ne bu kadar seviniyorsun bir senenin geçmiş olması seninde biraz daha yaşlanmış olduğun anlamına geliyor dedim..anlayacağın sulucum ben yine ruh karmaşası içine girdim...amaaaa neymiş:
iyi ki doğmuş suluköftemiiiiizzz.
sensiz hayat pek kuruydu beah,,

foondah dedi ki...

güsel köftelerim benimmm, saolun varolun canlarımmm! :)) ayol ne yaşlanması; köfteler yaşlanmass, kırışmass, pas tutmass, kir göstermess, pek bi hesaplı, pek bi alınasıdır yane! :PP

tüm dileklerinize Amin diyor ve hepiciğinizi kocaman öpüyorum sulu sulu!

not: evet ya pastaaaaaa ;))