Pazar, Ocak 04, 2009

girdik!!!


Fotoğrafa bakıp da yanlış anlamayın, sadece yeni yıla girdik hihohohaa :PPP

Ailecek şaşkıncana girdiğimiz yeni yılda tüm sene boyunca şaşkın şaşkın dolanmak pahasına açtık hediyelerimizi. Ben en çok kırmızı donumla çorabımı beğendim. Bu aralar züğürt olduğum için sevdiklerime istediğim hediyeleri alamadım ama başka sefere artıkın İnşallah...

Bu arada yeni yılda da Jensen'a aşıkım aşıkım aşıkım! Hatta "Forever Jensss" falan yani :)))))))))

Bunun dışında tezde henüz bir ilerlemeye imza atamadım ama danışman hocam benim için ilgili forma "başarılı" diye imza attı, sağ olsun. Gerisi kader kısmet hayırlısı...

Yeni gözdem "Oz"... Bir çizgi roman kadar renkli, rahat ve komik... Ama bir o kadar da tehlikeli ve "bitchy" :P

Şimdilik bu kadar yeni izlenimler anacım, sevgiler saygılar ve hatta mutlu yıllar :kiss:

Hiç yorum yok: