Cuma, Mart 05, 2010

kısasa kısas, quizas yavrum quizas

 

# Bilgisayar başında oturmaktan kamburum çıktı, popom mindere döndü, yetkililere sesleniyorum, evde kaldım kalacağım, belediye zabıtaları evi basmadan bu olaya bir el atın, rica ediyorum.
# Mailim iznim olmadan bir sürü aptal gruba üye yapılmış, abuk sabuk politik mailler geliyor, bahsetmiştim daha önce. Artık spamlemekten yoruldum, silip duruyorum sadece. Yalnız, tek ben değilmişim bundan muzdarip olan. Birkaç gündür insanlar şikayet mailleri atıyor, "silin beni gruptan" diye. Dün de amcanın teki "çıkarın beni bu gruptaaaan!" diye serzenişte bulunmuş, amma güldüm ya. Garibim nasıl içlendiyse, "deli değilim ben, çıkarın beni bu kutudan" der gibi kih kih kih yazık be, yazık hepimize.
# Gripti gariplikti derken tam bir aydır evden çıkmadığımı fark ettim, garip ama gerçek, sad but true. Artık insanlıktan tamamen çıktım (çıkarın beni bu gruptan!) ki zati hiç üye olmamıştım, şimdiyse ilişiğimi tamamen kestim, rahatladım. Valla üstüme bir rahatlık çöktü anlatamam size, yakında kedi besleyen çöp biriktiren menopoz teyzelere benzeyeceğim. Bayramda gelin de harçlık vereyim.
# Suede'in Sadie şarkısı ne manyak bir şarkıdır arkadaş. Manyaklık şu ki, dinleyince enzimleriniz depreşiyor, huşu içinde gerçeklikten kopuyorsunuz (çıkarın beni bu kutudan!) ama bittikten sonra yine unutuyorsunuz şarkıyı ve manyaklığını. Sonra bir daha dinlediğinizde depreşiyor yine her şey. O yüzden unutmamak için not ediyorum. Unutma, unuttukça unutma sana gelecek. Unutma, unutulanlar unutanları hiçbir zaman unutmazlar. Utanmazlar!
# Supernatural 4. sezon TNT ekranlarında son buldu, Allah'ın davul edesiceleri 5. sezonu Ekim'de anca verir şimdi, zaten yayın programını da değiştirmişler, zaten dublaj da yapıyorlar dizilere, amma gerzekler ya. TNT'yi T.N.T. koyup patlatmak istiyorum, yetkililere sesleniyorum, kendimi ihbar ediyorum, RTÜK gelsin kapatsın beni. Yalnız hayatıma RTÜK'ün kapatması olarak devam etmeye de pek hazır değilim, bunu da yetkililere belirtmek, saygısızlıkla arz etmek istiyorum.
# Ayrıca kendini adam sananları da Haydar'la tanıştırmak istiyorum. Kendisi haza beyfendi bir doğalgaz borusu kırması demir sopa olaraktan kendilerine nasıl adam olunacağını en iyi ve de en feci şekilde öğretecektir kanaatimce. Yetkililerin dikkatine, saygılar şelale...
# Pazartesi'yi bekliyorum, gözlerim kapalı... Bu da kıssadan hisse. Bitti.
Dağılabilirsiniz... Hatta dağıtabilirsiniz, buyrun efenim.


Hiç yorum yok: