Pazartesi, Mart 22, 2010

The world needs a hero


Höyt!
Dünyanın bir kahramana ihtiyacı vardı ve o kahraman ihtiyaç molası vermişti.
Bıyyy ne banal...
Ve fakat!
Şarkıdan şarkıya, duygudan duyguya savrulan bir bünye olarak hangi şarkı sözünü yazacağımı şaşırdım. Biri der "stranger things have happened", biri der "things have changed"; ben de neye kime inanacağımı şaşırdım sevgili okur... ya da okumaz, keyfi bilir.
Kulislerde dedikodum yapılıyor, "çok sinirliymişim"!
Evet sinirliyim; asabiyim, mazeretim çok ya da yok, kimi ilgilendirir ki? Belki içimde fırtınalar kopuyor, belki ortalık süt liman, belki içime atıyorum, belki dışımdan taşıyorum, ne biliyorsunuz? Kaldı ki, kime ne hakikaten...
Höyt!
Bu aralar nişandan düğünden geçilmiyor, adım atsak kafamıza bir çift düşüyor. Ne lan bu?!
Hayır, madem yiyorsunuz bir halt milleti niye alet ediyorsunuz? Gidin kendi aranızda takılın işte, gençler... ve her zaman genç kalanlar nihaha!
Aman blog, sorma bu aralar pek meşgulüm ama iyi de gelmedi değil bu meşguliyet. Lazımdı lazım... Ama bu meşguliyet arasında bir de yürek yağı eriten cinsten oh canıma değsinler de oluyor ki, yeme de yanında yat... ya da kalk, senin bileceğin iş. Ama ben diyeyim; içinizdeki ah, heves, kursak artığı, ne varsa hepsi eriyip akıyor süzülüyor karışıyor bahar yağmurlarına. Gerisi siz sağ ben selamet. Herkese böyle "gönül soğumaları" diliyorum ciddi manada... ha ha!
Höyt!
Dünyanın ihtiyaç duyduğu kahraman ahanda yukarıda 1.85 yatmakta olan Jensencim ama gördüğünüz gibi kendisi pek oralı değil. Dave Mustaine daha çok bağrınır "world needs a hero" diye ama o da muhalif zati. Amaaan bana nesiyse, dert mi ayol!
Höyt!
Dağılın bakeym...
Böyle çizik çizik de iyi oldu he_

2 yorum:

mrlmrl dedi ki...

en çizik Höyt! :) keyifsizliğime keyif geldi bu çizikliğinle... :*

foondah dedi ki...

eyvallah meralimmm çizerimmm :DD