Çarşamba, Ağustos 25, 2010

hayır


Hayır. No. Nein. Non. Niyet.
Bakın ne kadar güzel kelimeler hepsi. Anlamları belli, söylenişleri lezzetli.
"Hayır" benim hayatımda en çok sevdiğim ve belki de en çok kullandığım kelimelerden biri.
Yapmak istemediğim şeyleri geri çevirmek, beni zorla belirli kalıplara ya da kendi kafalarına göre şekillendirmek isteyenlere direnmek, başkasının değil kendi hayatımı yaşamak için sıkı sıkı sarıldığım sözcük. 
Şu anda ise kaderin bir cilvesi olarak hem siyasi yaşamdaki, hem de benim özel hayatımdaki yegane cevap.
H A Y I R
Bakın ne kadar anlaşılır, basit, sade.
Ancak bu hayırı da anlamayanlar var işte maalesef.
Hani derler ya, "hayırı cevap olarak kabul etmiyorum" diye.
Ya sabır...
Cevap olarak kabul etmiyorsan fitil yapalım canım, rahatlarsın!
Ne demek kabul etmemek, anlamamak hayırı?
Şu demek:
Sen hayırdan anlamayacak kadar gerizekalı ve benim cevabıma saygı göstermeyecek kadar da küstah birisin. 
İşte tam da bu yüzden cevabım:
HAYIR!

2 yorum:

mrlmrl dedi ki...

bir "Hayır!"lı evlat daha...vatana, millete hayırlı olsun!

foondah dedi ki...

muck! :))