Pazar, Ocak 30, 2011

sophie'nin seçimi





Heartbreak, make me a dancer, dancer
DJ, give me the answer, answer
Love, stop getting me down, down, down

Ben demiyorum, Sophie diyor. Sophie Ellis-Bextor. İsmi bile melodik hanım kızımızın, kendisi ise şahane. Pop müzikten hazetmeyen bünyeye te lise yıllarında zerk eyledi "If this ain't love, why does it feel so good?" virüsünü. O günden beri yaptığı çoğu şarkıyı beğenerek dinledim, kendisini de severek izledim. Kolay değil; insan hem top model güzelliğinde olsun, hem böylesine aklı başında olsun, hem de taş çatlatırcasına yetenekli olsun. Eh sonrasında da kalplerde taht kursun. Kurar abi bi'şey demiyorum ama o kalpler kırık olunca insanın içi de bir hoş oluyor haliyle şarkıyı duyunca. Şimdi taktık ya kırık kalbe son zamanlarda, hah işte Sophie bacımız da yeni şarkısıyla değinmiş toplumun genel bir yarasına. Aşk acısı insanı vezir de yapar, rezil de misali; bazı bünyelerde de dansçı, şarkıcı, zurnacı yapıyor demek ki. O zaman, haydi DJ çal bakalım, neşemizi bulalım. Aşk, sen de bir hoşttur git lütfen ayak altında dolaşma, hadi çocuum!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yak pinokyoyu kurtul sen de. ironi zeka ile değil de, delilik ile ilgili belki de. her şey göreli. kendine ve diğer her şeye göre. zaman akıyor işte. bilinen tek şey o. pinokyo'yu kimse yakmasa da, o çürüyor. doğru renk bir oje sürmek lazım tırnaklara kalbe batırmadan önce. yok olayım ben. nokta koy.

foondah dedi ki...

hımmm... pinokyoyu yakmakla hallolsaydı etrafta odun kalmazdı. her şey göreli, delilik baki. ironi sadece onun kaymağı. pinokyo kimse onu yakmadığı için değil, gerçek bir çocuk olamadığı için çürüyor. suçu tırnakta ya da ojede aramamak lazım her zaman, o da göreceli sonuçta ;)
selam sana anonim insan, bir yerlerden tanıdık geldin ama çıkaramadım, neyse... yok olma ama. noktayı koysan da yine bekleriz, blogumuz her zaman açık :)