Pazar, Mayıs 22, 2011

Xasiork Marmara Community'11 Kitap Fuarı'nda, e tabii ben de!




3. Kocaeli Kitap Fuarı'ndaki Xasiork etkinliğini buradan duyuramadım, kendi derdime daldım burayı da boşladım. Ancak sanmayın ki benim de elim armut topluyor. Hayır efenim, ne münasebet! Aksine, Cumartesi cümbür cemaat Kocaeli'deki fuara gittik, konuşmalarımızı yaptık, imzalarımızı verdik, yoklamamızı aldık, kitaplara daldık, güldük coştuk eğlendik, sonra da evcağızımıza döndük. Ve fakat ne fuar, ne de macera bitti, sakın evlerinize dağılmayın, aksine toplanın toplanın!

Xasiork Ölümsüz Öykü Kulübü, Marmara Üniversitesi Community'nin düzenlediği kitap fuarında 23-24-25 Mayıs tarihlerinde Göztepe Kampüsü Büyük Spor Salonu'nda kendi standında sizleri bekliyor, e tabii ben de bekliyorum! :))

Hiç yorum yok: