Perşembe, Ağustos 11, 2011

since 1984...

bu da böyle bi anımdır işte...

Kabul ediyorum, giriş başlığım "2+7 etti mi dokuz" olacaktı. Evet, hala bu iğrenç espriyi yapan bir insanım, hatta insan değilim. Ama sevgili okur, sana önemli bir havadisim var: bugün ben doğdum.

Aslına baktığımızda öyle çok mühim bir hadise değil. Şöyle ki; şu an dünya nüfusu 6.9 milyar (kaldı mı dohuz? hayır hayır haayıııır!) ve bunun bir de öncesi var, yani bin yıllardır ölüp gidenler vs. Şimdi o kadar insanın içinde bir benim doğmam mı mesele? Değil elbette. Ama gelin görün ki, her koyun kendi bacağından asıldığı gibi, her can da kendi doğumgününü kutlamak istiyor. İster yedi olsun, ister yirmi yedi (rakamla 27 ama rakamların ne önemi var ki di mi?!) bu gönül coşmak istiyor. Ben doğdum diye insanlar bağırışsın kaçışsın ortalığı velveleye versin, yani kısaca hayatlarında bir şey değişmiş olsun istiyorum (iki şey de olabilir ama eğer üçse durum vahim). Ha iyi ya da kötü, orasına ben karışmam arkadaş! 

Sonuç olarak tarihte tam olarak bugün ben doğdum. Yapçak bişi yok hacı, bununla yaşamaya bakacaksınız. Ufak çapta bir hasar kontrolü yapın, sonra da işinize bakın. Ben öyle yapacağım. Ha, bu arada 27 yıldır çevreye verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür falan dileyeceğimi sanıyorsanız aldanıyorsunuz, daha da çok beklersiniz. Başınıza gelen şeyi (yani beni) hak ediyorsunuz, hatta beter olun, öyle de büyük konuştum bak! Zaten bu zekayla çok yaşamam ben, sıkın dişinizi azıcık ;)

Sevgiler, öptüm
F.Ö.Ş. the SuluKöfte

2 yorum:

Xenapp dedi ki...

F.Ö.Ş. fotonuza hastaaa olduuummm efeeeemm :D

foondah dedi ki...

ehehe teşşkürler efeeem :D yalnız hala aynı haldeyim, konuşmaktan kimseyi dinlemiyorum :P