Salı, Mart 20, 2012

post-monday post

Life happens...
İşaretlere inanan, sonra da inandığı işaretlerden bir halt çıkmayınca küfreden bir insan olarak ne düşüneceğimi şaşırdım sevgili okur. Evet sen okur, beni okuduğunu biliyorum. Boşuna "kitap okuyom ben ya" numaralarına yatma, şunca hukukumuz var, birbirimizi kandırmayalım rica ediciim. Konuya dön-elim.
Üzerinde çalıştığım proje için bir materyale ihtiyacım vardı. (Uuubeybi güzel bir hareketlenme oldu bende, nasıl bir cümledir bu, ne çok şey vaadettim iki dakkada gördün mü okur? Hem bir proje üzerinde çalışıyorum, hem de materyale ihtiyaç duyuyorum, vay anasını! Heyecana gel, boşuna okutmuyoruz herhalde seni.)
Pek umudum olmamasına rağmen ufak bir semt turu yaparak araştırdım. Tam aradığımı bulduğumu sanırken bir de ne göreyim? (end dı heyecan continyuus nı nı nııın!) 
Aradığım şey bir serinin ikinci parçası; fakat mevcut bulunanlar 1-3-4-5 nolu parçalar. Hatta 1'den iki tane, 3'ten dört tane, 4'ten de ikişer tane var ama benim ihtiyacım olan 2 yok! Yok yok yok! Anlıyor musun okur? Beni anlayabilir misin 2'nin yokluğunda? Anlayamazsın, o yüzden bi yürü git Allah'ını seversen.
Evren bana ne tür bir mesaj vermek istedi bugün bilemiyorum ama tam ben de ona bir cevap vermeye hazırlanırken post-ergen bir kız yaklaştı yanıma. "Şu kitabı okudunuz mu? Çogzel..." diyerek bir kitap uzattı bana. Okumadığımı söyleyip susunca da "Kusura bakmayın, ben böyle kitap tavsiye ederim de..." dedi. Aslında "Çok yalnızım ulan!" demiş de olabilir tabii, insanlık hali. Bense "Yoo..." dedim sadece, aslında "Bense hem ilgisizim, hem de kalabalık. Nasıl yapalım?" demiş oldum. Post-ergen de mesajı almış olacak ki bir "iyi günler" ile uzaklaştı yanımdan.
Yaa okur, bu da böyle bir anımdır işte. Bir gün de böyle geçti dostum. Yeah man... Life, it happens... Ulan o değil de 2'yi nasıl bulacağım ben ya? Üff... Sen de hiç yardımcı olmuyorsun ama, varsa yoksa ekran karşısında otur kıç büyüt! Bugüne bugün bir hayrını görmüş, bir bardak suyunu içmiş değiliz okur, boşuna mı okutuyoruz acaba seni? Buradan alıp kaportacı bloguna çırak mı verelim illa, hı?! Cevap verme bana! Al bunu da yürü gözüm görmesin püüü...

Hiç yorum yok: