Perşembe, Mayıs 19, 2005

İşte tarifler...

O kadar köfte dedik, çeşitlerini saydık, ballandıra ballandıra anlattık. Elbette ağzı sulananlar olmuştur; hatta farkındayım "aman köfteleri yap da bize gönder" diyenler bile olmuştur. Kendilerine "hadiyin ordan, boşanınız da semerinizi yiyiniz" şeklinde gayet nazik (malum ekşili günümüzdeyiz!) bir cevap verdikten sonra aldı beni bir düşünce! Yazıktır dedim, kıyamadım, bir yerleri şişmesin diye köftelerimizin tariflerini vereyim de bari kendileri yapıp yesinler dedim. Zira sulu olduğum kadar da yufkayürekli bir köfteyimdir şahsen. (bkz. yufkalı köfte olur mu, yufka içine sarılmış köfteye "ey köfte etrafın sarıldı, teslim ol!" şeklinde bir uyarı mı yapılmalı, yoksa kısaca kendisine "dürüm" diye seslensek yeter mi? konulu panel)
Ayrıca bir yerleri şişenler için avcunu yalama tarifleri de verilecektir! Maksat hizmet olsun efenim...

Not: Çok kasarsa merkeplere semer yeme tarifleri de verebilirim. Soru: Ben nereden biliyorum? Hişşt karıştırmayın orasını, alın tariflerinizi daalın bakiim!!!

Hiç yorum yok: