Çarşamba, Temmuz 06, 2005

köfte ekşidiiiiii!!!

Herkesin sevgilisi güzide sitemize resim yükleyemiyoruuuuummm!!! Kafayı yiicem; Jeff Murdock efsanesi güme gitti, Tim Burton'ın yeni bombası Corpse Bride elimde patladı! Ama suluköfteniz pes etmeeeeezzz, etmeyeceeeekkk, tutmayın beni, tutmayın diyorum sizeeeeeee!!!

1. Jeff Murdock efsanesi: Kendisi bizzat Richard Coyle olurlar, siz şimdi göremiyorsunuz ama bir Coupling izleyicisiyseniz farkındasınızdır; kendisi çoook ama çooooooook yakışıklı ve sevimli bir zattır. Aşağıdaki Couplind diyaloglarından da anlaşılacağı üzere canlandırdığı Jeff karakteriyle herkesi gülmekten öldürmüştür! Daha çok bilgi için www.richard coyle.com 'unofficial site'sine girerek kendisiyle tanışabilirsiniz :)*

2. The Corpse Bride: Tim Burton'ın yeni filmi Corpse Bride 2005 sonbaharında, taş çatlasa kışında bizlerle olacak. Her zamanki Tim Burton tarzıyla çizgi film formatında çekilen film 19. yüzyılda geçiyor ve mezarından çıkan ölü bir gelinle yanlışlıkla evlenen (ve bu arada başkasıyla nişanlı olan) bir gencin hikayesini anlatıyor. Filmin başrollerini Johnny Depp (ben ona kısaca aşkım diyorum tabii ki, o da bana bi'tanem diyo haliylen!!!) ve Helena Bonham Carter seslendiriyor. Filmin ayrıca harika bir de afişi var ama yukarıda bahsettiğim sinir bozucu teknik aksaklık yüzünden şimdilik buraya koyamıyorum sefkili okuyucular. İnşallah başka zamana...

Hiç yorum yok: