Perşembe, Temmuz 07, 2005

tatil köftesi :)*


Biricik sulunuz, muhteşem köfteniz senelik izne çıkıyor (ne yani bi de sizden izin mi alcaktım ayol!). Biliyorum ondan ayrı kalmak size çok zor gelecek, adeta azap adeta cehennem olacak ama n'apalım? Bu köfte de yorgun, bezgin ve de miskin; hem gitmesin de sizin başınıza mı ekşisin canım a aaa...

Neyse efenim, vedalardan hiç hoşlanmam. O yüzden sessizce dağılalım. Ama siz ara sıra uğrayın, siteyi kolaçan edin; yerinde duruyo mu, yoksa alıp başını gitmiş mi, kocaya mı kaçmış, birileri mi kaçırmış, fidye mi istiyolar, yoksa geri almamız için üstüne para mı veriyolar??! Yaa çelişki bunlar, kolaysa çöz!

Son olarak sizlere "hoşçakalın" derken, bensiz geçen günleri tek tek saymanızı, bu günlerin değerini bilmenizi ve gerekirse ileride özlemle anmanızı diliyorum. Beni özleyin anacım, hatta hasretimden kavrulun e mi! Hadi Allah'a emanet olun canlarım, öpüldünüss...

not: Dışı sevda içi zindan değilim artık! (pillibebek-berrak'tan) aklınızda bulunsun diye şeettim :P :)*

Hiç yorum yok: