Çarşamba, Şubat 08, 2006

güzel bir gün...



Bugün güzel bir gün :)

Haftalardır ilk defa uykumu tam alarak uyandım, tabii geç bir saatte...

Sonra uzuuun, güzel bir kahvaltı yaptım. Zaten hiçbir zaman yediklerimin kalori hesabını yapan bir insan olmadığım için yine kendimi özgür bıraktım, dünyaya bi kere geliyoruz ayol!

Derken gazete ve televizyon sefası yaptım, yine haftalardır ilk defa... En abidik yazıları okudum, en gubidik tv dizilerini bile izledim. İnsanın bazen kendine salaklık yapacak zamanı ayırması meğer ne keyifliymiş yahu...

Şimdi de bilgisayarda internet keyfi yapıyorum, o site senin bu site benim ve tabii yanımda her zamanki gibi Morrissey abiniz :) O "this charming man" dedi, ben "every day is like sunday" dedim, sonunda orta yolu bulduk, Beatles klasiği "hard day's night" eşiliğinde dans ediyoruz şimdi...

Birazdan Tae-bo yapacağım, yine haftalardır yapamamıştım ve artık yağ bağlamaktan altımdaki sandalyeyle bütünleşecektim ki silkindim ve kendime geldim. Gün uçan tekme günüdür!

Sonra sırada filmania var; uzundur izleyemediğim klasiklerimi izleyeceğim. The Crow (tabii ki ilki), Before Sunset, Secret Window, Boondock Saints ve belki biraz da Someone Like You... niahhaahhaahaaa

Bu arada kitap stoğum bitti, yani aslında bitmedi de, olanları okumak gelmiyor içimden. Hele ki o kadar küçük mucize raflarda beni beklerken! Hele bi buzlar çözülsün, karlar erisin, fethe çıkacağım. İstikamet Anita Blake!

Evet canlarım; bir finalsonrasıpsikozu-psikopatı okudunuz, bir sonraki programda görüşmek üzzre, esen kalın anacım ;)))

15 yorum:

hotche dedi ki...

eeee hakkettik hepimiz valla bu dinlenmeyi sonuna kadar, grubun diğer elemanları da inşallah paz. den sonra daha çok rahatlıcak ama bişii unuttuk ee türkü söylemeyi:

zeytin yağlı yiyemem aman,
basma da fistan giyemem aman.
senin gibi cahile,
ben efendim diyemem aman.

kaldım duman içi dağlarda,
sevgili yarim nerelerde.

asmadan üzüm aldım,
sapını uzun aldım.
verin benim yarimi,
annemden izin aldım.

kaldım duman içi dağlarda,
sevgili yarim nerelerde.
kara üzüm asması,
yeşil olur yazması.
ben yarimden ayrılmam,
kara yazı yazması.

kaldım duman içi dağlarda,
sevgili yarim nerelerde.

hadi arkadaşlar hepberaber, yüzümüzden neşe eksik olmaması dileğiyle...

foondah dedi ki...

ooooohhhh yandaaaaaaan şappi şappi! hadi ama oturmaya mı geldik ayol! :)))

hotche dedi ki...

gözümde canlanır koskoca mazi
sevgilim nerede ben neredeyim
suçumuz neydi ayrıldık böyle
kaybolmuş benliğim ben ne haldeyim

efkarım birikti sığmaz içime
bin sitem etsem de azdır kadere
gülmeyi unutan yaşlı gözlere
mutluluktan haber ver dilek taşı

bir hayal tufanı eser başımda
hangi yana baksam durur karşımda
artık tüm umutlar yabancı bana
onu aramaktan ben ne haldeyim

efkarım birikti sığmaz içime
bin sitem etsem de azdır kadere
gülmeyi unutan yaşlı gözlere
mutluluktan haber ver dilek taşı


ya aslında ben istemem ayrılık boynumu büksün istemem baharda yaprak dökülsün...
diye bir arabesk şarkının sözlerini yazmak istiyordum lakin sözlerini bulamayınca bu şarkıyı yazmak istedimn keza pek bi içli söylerim şahsen.eee şarkılardan da anlaşılacağı üzere bir süre benim zorlamalarımla sitede arabesk şarkılar yazılacaktır:)
yaşlılık mı; belki. acı mı; biraz sevgililer günü mü gelio; ne alakası var canım!
işte içimden geldi yazdım, siz de çekinmeyin yazın herkesin içinde bi arabesk yan vardır.
bu noktada şu sözü söylemekten alıkoyamıyorum kendimi: itiraf eden kurtulur!

foondah dedi ki...

yaşa günah"sız" keçim, devam devam:
batsın bu dünya, bitsin bu rüya
ağlatıp da gülene yazıklar olsun beah! :)))

hotche dedi ki...

kalbimde bir yaranin izi kaldi sevgilim
askimizda ellerin gozu kaldi sevgilim
gonlumun baharinda solmayan bir cicektin
yalanci su dunyada sen herseyden gercektin

ayrilik, ayrilik gunu bugun...
ayrilik, ayrilik gunu bugun...

bugun ayrilik gunu, dokulsun gozyasimiz
fani dunyaya dondu gercek olan askimiz
sevilmeden sevilmez kuru agac egilmez
kalp allah yapisidir, kalbe asla egilmez

ayrilik, ayrilik gunu bugun...
ayrilik, ayrilik gunu bugun...

esengül ve neşe karaböcek yorumlamış, şimdi de galiba göksel söylüomuş...
eee ne dielim aşkın ve acının yaşı olmaz...

hotche dedi ki...

şimdi geldik arabesk şarkıların en çok bilinenine ama nedense bir türlü bildiğini kabul etmeyenlerin çok olduğuna(ya cümle biraz garip ama idare ediverin)
bizler yıllarca en tikisinden en metaline kadar bütün erkeklerin ömrü boyunca "isteyerek" bu şarkıyı ya da cengiz kurtoğlunu dinlediğini düşünmüşüzdür(bkn:köftelerin hatıraları)
o yüzden böle arabesk bi hafatada anmadan geçemedik bu şarkıyı:
"nikahına beni çağır sevgilim
istersen şahidin olurum senin
bu adam kim diye soran olursa
eski bir tanıdık dersin sevgilim
***
hayaller kurardık biz yıllar önce
hiç yoktu hesapta ayrılık bizce
bilirsin ne kadar görmek isterdim
beyazlar içinde seni öylece
***
garibin biriysem sevemez miyim
aşkla karın doymaz diyen ben miyim
şimdi çok zenginsin ben aynı garip
sana bir buket gül veremez miyim
***
nikah masasına oturdun işte
dayanmak çok zormuş böyle sevince
sana mutluluklar sözüm kardeşçe
at artık imzanı git bir an önce" ...

hadi hadi söyleyin biz kulaklarımızı tıkadık!

hotche dedi ki...

bir günde iki tane ağır mı gelir bilmem ama sanırım en az nikah masası kadar dinlenen "eee nilüfer de söylüyo o zaman arabesk dinliyor da sayılmayız" diye arabesk'e pop süsü verip kendini temize çıkarmaya çalışanlar için çalın şurdan aşk çemnberini;

tanrım tanrım tanrım bana kuvvet ver
bu aşka bu sevgiye gücüm kalmadı
öyle bir vefasız yare düştüm ki
merhamet bilmiyor sevmek bilmiyor
haykırdım yıllarca ona aşkımı
duymak istemiyor beni görmüyor

aşk çemberi sardı dört bir yanımı
duymayan kalmadı bu feryadımı
bu gidişle bu aşk beni öldürür
kuluna bırakma sen al canımı sen al canımı

tanrım senden başka kimim var benim
şikâyet etmeye kime gideyim
kuluna kul oldum severek taptım
gel gör beni tanrım bak ne haldeyim

aşk çemberi sardı dört bir yanımı
duymayan kalmadı bu feryadımı
bu gidişle bu aşk beni öldürür
kuluna bırakma sen al canımı sen al canımı

ya arkadaşlar tamam bunlar biraz ağır olabilir ama siz kendinizi kaptırmayın tamam?
sonuçta dünyada hiç bir şey ve hiç kimse kendimizi yıpratmaya değmez.unutmayın değeri verenlerdedir güç, diğerleri sadece bizim sayemizde sevilen olmuşlardır !

foondah dedi ki...

aaaa bu o şarkı di miiiii :)))
aslanım benim, senin nikahına da ben şahit olcam hahahaaaaaa!
devam devam, damardan komaya sokalım şu köfte+gizli arabesk severleri :PPP

hotche dedi ki...

yola cikmi$ ariyorum
kaybettigim a$kimi
nolur bana umit verme
seveceksen ba$kasini
bana toz pembe gorunmez
sensiz dunyam karanliktir
bana senden ba$ka umit
olcak hic kimsem yoktur
ikimiz bir fidanin
guller acan daliyiz
sen benimle, ben seninle
bu hayati ya$amaliyiz
severek birbirimizi
hayatta hep gulmeliyiz
ya$amanin gayesini
seni gorunce anladim
ya$amanin anlamini
seni sevince anladim
senden gelen her cefaya
bu canimi adadim
bil ki tahammul edemem
ba$ka birini sevmene
sevme benden ba$kasini
razi degilsen olmeme

bu şarkı benim için çok özel gerçekten, sözleri de bir arabesk parçası olarak hiç de fena sayılmaz öyle dimi?

hotche dedi ki...

sie liegt in meinen armen,
ich kann es nicht ertragen.
es war ihr aller letztes wort:
"ich liebe dich" dann ging sie fort.

she was lying into mine arms
ı could not stand this
it was her last words:
"ı love you"then she went away.

kollarımda uzanıyordu
buna dayanamıyorum
onun son sözleri
seni seviyorumde ve sonra gitti.

işte chicken-translate;hähnchen-übersetzen;tavuk-tercüme
isterseniz daha da beter olabilirim ama bu kadar ıyyy demek sizin de dilinizi yormuştur kanımca.

hotche dedi ki...

eveeeet sevgililer gününüz kutlu ve mutlu olsun arkadaşlar.bu güne özel parçalarımız ardı arkası kesilmeden seizlerle olacaktır merak etmeyin.

kim bilir bu gidisin donusu olacak mi,
ah nasil yollarina bakacagim kim bilir..
ufkumda batan gunes bu sabah dogacak mi,
kalben ne kadar dertli olacagim, kim bilir..

kim bilir, kim bilir, kim bilir, kim bilir..

beklemeye tahammul gosterecek mi gonlum,
ne malum uzun mudur sensiz gececek omrum
belki de basucumda arzu ettigim olum,
hangi yakin zamanda olecegim kim bilir..

kim bilir, kim bilir, kim bilir, kim bilir

hotche dedi ki...

seni ben ellerin olasin diye mi sevdim?
ah ellerin olasin diye mi sevdim?
herseyimi ugruna ben bos yere mi verdim?
ah bos yere mi verdim?
yalan sozlerle aldatip seninim derdin
yalan sozlerle aldatip seninim derdin
herseyimi ugruna ben bos yere mi verdim?
ah bos yere mi verdim?

*************

yürüyorum hasretin, acının üstüne
sığmıyorum dünyaya, dar geliyor
geceler mi uzadı, bu karanlık ne
gönlümün bayramları, şenliği söndü

seni kimler aldı, kimler öpüyor seni
dudağında, dilinde ellerin izi var
deli gözlerin gelir aklıma
gülüşün, öpüşün, iç çekişin gelir


******
tamam bunlar arabesk diil ama suluköfteye gelsin, tanıyanlar bilir kendisi pek bi sever bu şarkıları,
tanımayanlar eee bu şarkıları bilinçsizce dinleyenlerdir ne diyelim...
(bak nasıl da yalaka oluyorum:)

to be contiuned...(he he he)

hotche dedi ki...

sevmek veya sevilmek
izlemek ya da yanında olmak
dilemek veyahut konuşmak
ne farkeder ki aynı duyguya hizmet ediyorsa...
seni mutlu edebildikten sonra elini tutmanın yüzünü özlemekten ne farkı var
ya da onun seni bilmesinin senin onu düşlemenden daha mı değerli olduğunu sanırsın
sevgilim demenin sevdiğini içinden geçirmene üstünlüğü nedir ki?
gül almanın sevincinin onun bir bakışından daha değerli olduğunu hangi blir kişi ispatlamış ki?
ümitsizce yazılan aşk şiirlerinin avuntudan ibaret olduğunu düşünüp üstün körü geçenlere sözüm sevdiğinize seni seviyorum demek yerine seni beni sevmesen de seviyorum diyebildiniz mi hiç?

öyle güzel şeyler yazdığımı iddaa etmedim hiç bir zaman ama iddalı olduğum bişi varsa da yazılan güzel sözleri bulmak konusundadır:
"naz uykusundan uyanmış gibi süz de gözlerini, bütünlensin yüz parçaya bölünmüş kalbim ; kirpiklerinin ucundadır çünkü her bir parçası"
fuzuli söylemiş zamanında bu sözü ben çok beğendim eee başka köftelerden de onay aldım(bknz:mercimek one)
arkadaşlar ne umudunuzu kaybedecek kadar vazgeçin herşeyden, ne de kölesi olacak kadar kendinizi ona kaptırın.

benden size abla tavsiyesi..
ee site sahibi nirdesiniz bakın bugünde yazmazsan ele geçircem siteni uyarmadı deme..

ya yanlışlıkla 2 post öncesine yazmışım copy pasteledim.

foondah dedi ki...

al kız ele geçir fethet blogları feda olsun sana aplamız canımız kanımız sensitive meatball'umuz! tüm sevenlerin sevgililer gününü kutlar, sevilenlere "şanslı keratalar!" der, saplara nanik nanik yapar, bağrı yanıkları da bağrıma basarım buradan; sevgiköftelerim benim! :*****

foondah dedi ki...

al kız ele geçir fethet blogları feda olsun sana aplamız canımız kanımız sensitive meatball'umuz! tüm sevenlerin sevgililer gününü kutlar, sevilenlere "şanslı keratalar!" der, saplara nanik nanik yapar, bağrı yanıkları da bağrıma basarım buradan; sevgiköftelerim benim! :*****