Çarşamba, Şubat 15, 2006

yine kar yine dolunay...


Evet canlarım; yine bir kar ve dolunayda beraberiz. Yaklaşık birkaç gecedir dolunay üstümüze doğmakta ve şu anda da lapa lapa kar yağıyor dışarıda. Tatil için en iyi hava bence. Özellikle de elinde sahlebi, kucağında battaniyesi ve üstünde pijamasıyla cam önünde bir yandan karı seyredip bir yandan da kitabını okuyanlar için (benim gibi evindeki tadilatla uğraşanlar için değil yani!) :P

O yüzden diyorum ki, eğer siz yapabiliyorsanız lütfen benim için de biraz keyif çatın. Ama ormandaki küçük kırmızı başlıklı kızdan da sakının. Duyduğuma göre kötü hain kurdu tuzağına düşürüp kötü emellerine alet ettikten sonra kayıplara karışmış. Ee kötü bir kurda bunları yapan, benim küçük masum kuzucuklarıma neler yapmaz değil mi ama! Amman haaaa :)))

Sizleri kar, dolunay ve kıımısı başlıklı kızla (:P) başbaşa bırakırken istek parçalarımı da sıralıyorum, tikat!

1. Tabii ki Karlar düşer... düşer düşer ağlarım fırk!
2. Her yerde kar var...
3. Neden saçların beyazlamış arkadaş (ne alaka ya! hııı kar düşmüş olabilir mi acep?!)
4. Kar düşer saçlarıma, yüreğime hasretin (yalan, yok bööle bi şarkı ben uydurdum!)

Bu şarkılar da yüreği sevgiyle eriyen tüm kardan adamlara gitsin hadi bakalım (heayt bee ne laf edermişim, len keçi, iice arabesk olduk len!) :PPP

9 yorum:

hotche dedi ki...

eee o zaman Türk sanat müziği haftasını başlatalım derim ne dersiniz miss ekşili köfte.
açılışı da ben yapıım:

Gönlümde açmadan solan bir gülsün
Her zaman gamlıyım her zaman üzgün
Beklerim yolunu aylar boyunca
Yeterki gel bana
Senede bir gün, senede bir gün


Ağarsın saçların, solsun yanağın
Adını anmaktan yansın dudağım
Bu aşka canımı adayacağım
Yeter ki gel bana
Senede bir gün, senede bir gün

foondah dedi ki...

ee o zaman bunsuz olmaaa:

gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar
yeryüzünde sizin kadar yalnızım

devam keçiciim devam! :)))

hotche dedi ki...

Bu kadar yurekten cagirma beni
Bir gece ansizin gelebilirim
Beni bekliyorsan uyumamissan
Sevincten kapinda olebilirim

Bir gece ansizin gelebilirim
Bir gece ansizin gelebilirim

Belki de hayata yeni baslarim
Icimde kullenen kor alevleri
Bakarsin hic gitmem kolen olurum
Belki de seversin beni kimbilir

Bir gece ansizin gelebilirim
Bir gece ansizin gelebilirim

Kal dersen daglarca severim seni
Bir deniz olurum ayaklarinda
Ask bu ozleyis bu hic belli olmaz
Kalbim duruverir dudaklarinda

Bir gece ansizin gelebilirim
Bir gece ansizin gelebilirim

:)

hotche dedi ki...

Kimseye etmem sikayet aglarim ben halime
Titrerim mucrim gibi baktikca istikbalime
Perdi-i zulmet cekilmis korkarim ikbalime
Titrerim mucrim gibi baktikca istikbalime
***********
Aksam oldu huzunlendim ben yine
Hasret kaldim gozlerinin rengine
Gel mehtabim gel sevdigim gel yine
Hasret kaldim gozlerinin rengine
**************
Bana sen ogrettin bu aski sevdayi
Ne cabuk unuttun beni sen hercai
Beni mecnun ettin sen de olasin
Askimi inkar edersen, Allah'tan bulasin
***********
Hancer-i askinla ey yar gonlum uzre vurma
Oyle bir derde giriftarim ki halim sorma hic
Agladikca gozlerimden kan gelir yas yerine
Oyle bir derde giriftarim ki halim sorma hic
**********
dedim bu kadar şarkıyı tek tek yollamaktansa bi potpori yapiim dedim.eee bi köftemiz madem pot kırmasıyla ünlüyse ben de potporilerimle ünlenirim.
ben de bu aşk varken yani müzik aşkı yanlış anlamayın daha çooook şarkı var yazılması ve söylenmesi gereken...
şimdilik esen kalın!

foondah dedi ki...

yaşa be, fasıl oldu fasıl! köfte faslı :PPP

hotche dedi ki...

Gozleri askla gulen taze sogut dalisin
Gel bana her gece sen, gonlume dogmalisin

Tatli gulus pek yarasir gozleri omre bedel
Ah ne guzel ne guzel seni sevmek ah ne guzel ne guzel

Sensiz elem bana yar, ahh dog benim omrume
Dogda gunes gibi askimi tazele gel

Tatli gulus pek yarasir gozleri omre bedel
Ah ne guzel ne guzel seni sevmek ah ne guzel ne guzel

Bekleme sonbahari bir aci ruzgar eser
Gel bana her gece sen saclarin bagrima ser

Tatli gulus pek yarasir gozleri omre bedel
Ah ne guzel ne guzel seni sevmek ah ne guzel ne guzel

********
sevgili suluköftemiz sen evinde tv islerken.biz mercimek ve inegöl köfteyle siteye bakıoduk.ve birden dedimki ben de hatce ablasıysam sulu arkadaşımı blogspot aleminin max. commentlisi yapcam sen heç merak etme.hatta slogan bile buldum:herşeyi daha net anlamak istiyorsan, her net' e girdiinde bu siteyi tıklıyorsaaaaan
sonu biraz garip ama neyse cnm

foondah dedi ki...

anaaaaaa kız keçi kendini deşifre etmiş ya! halbukisi biz onu kem gözlerden sanal fitnelerden koruyoduk :P e ama tabii bilsin artıkın sefkili köfte severler de içliköftemizin ününü ;)

madem mercimekle inegöl köfteler de izliyo da niye bi commentçik atmıyo haspalar! biz onları şöhret yapalım onlar bi yorumu çok görsünler cık cık cık :P

hotche dedi ki...

Bir sevda geldi basima
Felek su katti asima
Uyku girmiyor gozume ah
Unuttun beni zalim

Gulusun ince kivrak sensin
Bir selam vermeden gecersin
Bilsen beni ne cok uzersin
Seviyorum seni zalim

Once umit veriyorsun
Sonra kacip gidiyorsun
Sen beni olduruyorsun ah
Unuttun beni zalim

Gulusun ince kivrak sensin
Bir selam vermeden gecersin
Bilsen beni ne cok uzersin
************

Gozlerinin icine baska hayal girmesin
Bana ait cizgiler dikkat et silinmesin
Istersen yum gozlerini tipki dusunur gibi
Benden evvel baskasi bakip seni gormesin

Kiskanirdim seni ben kendi gozumden bile
Nasil verirdim seni bir gun yabanci ele
Sana gelen yollarda daima beni bekle
Benden evvel baskasi bakip seni gormesin
********
aynı mevsimin taneleri düşerken başımıza ben neden daha fazla üşüyorum bilemedim,
aynı şarkıların nameleri süzülürken kulaklarımıza efkarın koyusuna dalan neden hep benim çözemedim...

hotche dedi ki...

Ne mektup geliyor nehaber senden
Soyle de bileyim biktin mi benden
Her aksam gunesin battigi yerden
Gozlerin doguyor gecelerime

Gecilmez gurbetin sokaklarindan
Icilmez sularin pinarlarindan
Optugum o islak dudaklarindan
Gozlerin doguyor gecelerime

Cileli dogmusun zaten ezelden
Hasrete alistim ne gelir elden
Yasli gozlerime baktigim yerden
Gozlerin doguyor gecelerime

************
merhaba arkadaşlar yine ben işin gücün yok mu kardeşim die bilirsiniz her türlü kovulmaya alıştım zati.dün akşam tvde hırsız polis vardı geçen sulu kızımızla da epey bi diziyi çekiştirmiştik haftamız Türk sanat müziği ama ben yine de dizinin bu çok beenilen şarkısının sözlerini atayım dedim:

gecenin en siyahinda,
umudun bittigi yerdeyim..
köseyi dönsem ölüm..
düz gitsem hayat..
gölgeler içindeyim..
sen imkansizsin,
sensizlik imkansiz,
ask imkansiz ..

çemberin en disinda
en çikmaz sokaktayim
çiglik atsam sessiz
sussam yine çaresiz
gölgeler içindeyim..
********bir de diceksinizki kardeşim habire şarkı sözü atıosunuz da neden müzikten bi habersiniz onu da düşündüm ve bildiiniz gibi Brit awards dağıtıldı ve sonuç:kaiser chiefs 3 ödül almş yanlış hatırlamıosam en ii canlı performans da var.sanırım james blunt 8 dalda adaydı ama 2 sini almış en ii ing.pop şarkıcısı bunlardan biri;cold play ve greenday de ikişer ödül almışlar ve son olarak da madonna 1 ödül almış ama hanfendi zaten 1 dalda adaymış.ya tamam james blunt abimizi pek bi severiz pek bi içli söler ama içimdeki isyankar taraf sanırım romantizmin ötesine geçio keza benim favorim greendayyyyy!
ah ah tamam içli sölemiolar ee biraz şımarıklar ama kesinlikle çok ii bi grup hakkını vermek lazım.:) şimdilik ajansdan bu kadar artık ilerki saatlere bakarak günün flash haberlerini iletirim.
havanız nasıl olursa olsun, gözünüz bu blog da olsun:P