Cuma, Şubat 17, 2006

gözünüz gönlünüz açılsın...


... Ya da daha beter kararsın :PPP

Sağdaki amcamızı zaten tanıyorsunuz; anlı şanlı Mickey Rourke'umuz. Tamam, yaşlandı azcık ama mihrap yerinde diye bi laf var canııım. Kendisi biraz olgun bir köfte (!) olsa da barbeküye uygundur sonuçta :PPP

Soldaki arka sayfa güzelimiz ise köftenin yeni kıyımlarından; Venezuela'nın dünyaya bağışladığı yeni star Edgar Ramirez! Kendisi Domino filmiyle ün kazanan (ya da kazanacak olan) taş mı taş Latino'muz ama dikkat edin, göründüğü gibi sırf vahşi bir cazibeden ibaret değil abiniz (sizin abiniz, benim diil!); ayrıca kendi filmlerini de yapan bir sanat adamı ;) Herkeslerden önce size duyurdum bak kıymetimi bilin, daha film piyasaya çıkmadan tanıttım size eniştenizi! E tabii, bu muhteşem köfteyi kızartıp da size ikram edeceğimi düşünmediniz herhalde, elbette ben yiyeceğim! :)))

Not: Film, oyuncuları kadar iyi değil, buradan belirteyim de sonradan kandırık yaptın diye başıma ekşimeyin! Afiyet olsun kuzucuklarım ;)*

Dipnot: Film Türkçe'ye "Domino Taşları" diye çevrilmiş; e haklılar anacım, baksanıza şu adamlara! :PPP

6 yorum:

hotche dedi ki...

kızım ben boşuna latin amerika dizilerini izlemiom, fernando jose, ricardo, enrique ve rodrigolarla geçti çocukluğum.cnm ben kendi kendime kara verdim yine ama diom bi sountrack haftasımı yapsak filmlerle şarkıları bi arada anarız...
grşmek üzere tekrar, yeni keşiflerini bekliyoruz:)

foondah dedi ki...

tamamdır bebek! ;)

finallyorwhen dedi ki...

slmmmmmm
ya sonunda oldu ama isim biraz garip oldu valla hırs yaptım sonunda bu ismi kabul etti...zaten ne kadar sinir olup zorladığım ifadedende belli oluyor heralde...ohh be!!

foondah dedi ki...

hehe sonunda seni de düşürdük ya blog batağına niahhahaaaaaa! hoşgeldin hayatım ;)*

hotche dedi ki...

merhaba arkadaşlar sountrack haftası dedim ama kimse bişi yazmamış o yüzden ben atiim sdedim.benim çok sevdiim bi şarkı uzun ama olsun dinlemeye değer bir müziğe sahip;gerçi ben izlemedim ama filmi de izlemeye değere benziodu.armageddon:mahşer gününde iyilerle kötüler arasında yapılacak son savaştır. merak etmeyin bunu ekşi sözlükten değil okuduum bi kitaptan aldım.ayrıca alakasız ama hidalgo nun da soylu demek olduu yazıo kitapta ee biraz genel kültürün kimseye zararı yok.oldu olacak kitabı ve yazarı da söyliim:Micheal Del Castillo yazarımızın adı kitabın adı da utanç gömleği, engizisyon hakiminin bir gazeteciyle yaşanan iç hesaplaşmasını ele alıyor, okumak için gzl olduğundan emin olabilirsiniz.
duyduğunuz ve gördüğünüz herşeyin size yakışması dileğiyle...
**********
I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
Far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Well, every moment spent with you
Is a moment I treasure

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

Lying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
And I just wanna stay with you
In this moment forever, forever and ever

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss
Well, I just wanna be with you
Right here with you, just like this
I just wanna hold you close
Feel your heart so close to mine
And stay here in this moment
For all the rest of time

Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
'Cause I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep, yeah
I don't wanna miss a thing

finallyorwhen dedi ki...

arkadaşlar şu sountrack olayını biraz genişletsek..mesela dizi müziklerinide alsak.malum bu aralar pek güzel parçalar var...e.g.
Sen imkansızsın,sensizlik imkansız
Aşk imkansız...
ben bu kadarını biliyorum belkide bu kısmı çok sevdiğim için.hadi hadi canlanın biraz kimsecikler yokmu???