Pazartesi, Ekim 23, 2006

İyi Bayramlar

Herkesin mübarek Ramazan Bayramı kutlu olsun... Geçen bayram da olduğu gibi bu bayramı da "işte efenim, şekeriniz bol olsun, cepleriniz harçlıkla dolsun bıdır bıdır" cinsinden türlü sululuklarla geçirmeyi dilerdim -ki bir yanım hala acayip sulanmakta :P- Lakin uzun zamandır içimde birikenler ve özellikle son günlerdeki gerginlikler nedeniyle içim el vermiyor kakarakikiri yapmaya... Bir millet çürüyüp gidiyor, halk burnunun dibindekileri göremiyor, görenler susuyor, meydan çapulculara satılmışlara kalıyor, gençtir diye umutla baktıklarımız salaklıklarıyla hayrete düşürüyor... Evet, bunlar da oluyor... Hem de daha neler neler oluyor... Biraz suya sabuna dokunan bir yazı hazırlayacaktım ama bayram telaşına denk geldi. Umarım en kısa zamanda toparlarım birşeyler. Şimdilik yine hep o bildiğiniz köfte gibi yapıp bayramda eve gelen misafir çocukların beni nasıl uğraştırdıklarından, şebek ettiklerinden -daha şebek olabilir miyim konulu panel bkz. geçmiş bayramlar :P- ve benim girdiğim tatlı ve yaprak sarma krizlerinden bahsedeyim... Aaa durun biraz, bahsettim bile -bkz. umutlar ölür ama sululuk asla! :))- Tamam tamam, ağlaşmayın, fazla canınızı yakmayacağım, mide fesadı geçirmeden sizleri salacağım... Aaa durun biraz, saldım bile! ;))

Öpüldünüzzz...

2 yorum:

edi.ben dedi ki...

canım, gülüm, balım... sulum, köftem,kaymağım... nice mutlu, sağlıklı bayramlara tabii ama, önce bu bayramın tadını çıkartman ve hemen bayram ertesi günlerinin, bayram günlerini bile gölgede bırakacak kadar muhteşem olması dileklerimle. sarılıp sımsıkı, kocaman öpüyorum seni...
en muhteşem, en karizmatik, en sevilesi ve en seven öğretmenin...
natürlich ICH yani ;)

foondah dedi ki...

Doch bist du die schönste, klugste, coolste, beliebste und die liebste Lehrerin dass ich kenne. Und ich küsse dich auch :))

valla alamanca defterimi karıştıra karıştıra yazdım, inş. doğru yazmışımdır :PP hübsch'ü hatırladım ama hübscheste diye çekimleyince tuhaf geldi :P en kısa zamanda tekrar başlamak lazım alamanca çalışmaya :)

ben de en gross'undan, en wasserig'inden öper; wunderbar günler dilerem :))