Çarşamba, Ekim 11, 2006

yeni bölüm

Yeni yine yeniden... Eğer blog'u iyi takip eden akıllı ve de sağlıklı kitledenseniz şu soldaki sidebar'da meydana gelen değişiklikleri de ben söylemeden-sormadan bilecek şanslı azınlıktansınız demektir yavrucuklarım ;) O yüzden bu duyuruyu kaale almayabilirsiniz -- yok ya! hele bi kaale almayın bakın noluyo! ben onu sizi denemek için söledim bi kere niahahah kananlar ayağa kalksın ceza vercem :PP-- Neyse efenim, işte son yenilik; hani ben deviantart'ist oldum ya -- iyi halt ettim-- onun içindir ki bi kıyak yapıp reklama gireyim dedim. Bakın şimdi; sola gidin, gidin gidin iyice gidin yanaşın sidebar'a. Sonra aşağı doğru inmeye başlayın, mouse'unuz kayıp gitsin ipek gibi --hahayt!-- işte orada; hakkımda'dan, veni vidi'den, bağım bağım'lardan --ki orada da bir adet DA linki var bana ait, her taşın altından çıkıyom şerefsizim :PP-- geçmişlerden, mazilerden soora bi "bişii mi demiştin" köşesi görceksiniz. Hah işte onu geçince, bakkaldan sonraki ilk sokakta solda göreceksini DeviantArt bölümünü... Orada DA'deki en yeni sanat eserlerini bulabilir, alttaki linkten de bana, biricik suluköftenize, DA'de ulaşabilirsiniz. Gönül isterdi ki buraya paste edilen işler benimkiler olsun ama öylesi sadece subscriber'lara mahsusmuş --onlar kim demeyin, valla ben de bilmiyom ama bi elime geçirirsem çekecekleri var!-- O yüzdendir ki kuzucuklarım, bi zahmet linke tıklayacaksınız, en yeni ve en cici sululuklara maruz kalacaksınız. Duyuruma burada son verirken hepinizi gözlerinizden öper, esenlikler diler, nice postlarda biraraya gelmek üzere arkanızdan tas tas sular dökerim ;PPP

3 yorum:

finallyorwhen dedi ki...

sulum koftem devianartistim ben sevdim bu olayı güzel güzel gezinioz işte...sen de olmsan şu sanal alem pek sıkıcı olacaktı....

foondah dedi ki...

tabi cannııııım zati siz eğleşin diye hepsi ayol, gezişin eğleşin suluköfteyi takip edin ;) öptüm kocamanından ehiehi

burgumakarna dedi ki...

komentim başlıklan ilgili değil ya su yeni site kardeşim karışık ora yav bak bu ne guzel başlık var altta koment var yanda resim var hani ist da denedim olmadı dedim bide izmitte deneyim yok valla bi saattir urasıyom cozemedim siteyi bak nasıl sinirlendim
ama bi gecit diye bişi okudum yav ben koment atanıyom sanki oraya hayır atsam baride su sıkıntılarımı ilgili sitede yazıya doksem oh beee doktum