Perşembe, Ekim 30, 2008

hadi ya...

Tam da yazın rehavetiyle sonbaharın en güzel günlerini yaşıyor ve yaşatıyorken (;)) meydana gelen aptal ve barbar sekmeyle silkelenip kendimize geldik. Ve fakat zaten çokça kendimizde olduğumuz için pek sarsmadı bünyeyi bu. Ancak ve ancak başka bünyeleri sarsma isteği yoğun olarak kendini belli etti, bu durumu da etrafa saldırgan ve vahşi tavırlar sergileyerek gösterdik. Dileriz gereken mesaj gereken yerlere ve o gereken yerlerin de münasip bir yerlerine ulaşmıştır. Verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü kıvanç duyarız.

Saygılar ;)))

The One and Only, Unstoppable... Foondah the SuluKöfte!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yürü be kim tutar seni sulum köftem, hep destek tam destek:)
Gebze'den içli köften:)

foondah dedi ki...

aman da gebze'nin gülü gelmiş :)))
sağol bebişimmm sizin sayenizde geldik bugünlere (vay beh), durmak yok yola devam :))))))))))))

aslıhanyılmaz:) dedi ki...

sulum benim mesaj yerine gitmiştir merak etme ama biliyorsun işte "işine gelmeme"diye bi tabir var oralarda...
ama biz arkandayız,hem kiloda aldım arkan sağlam yane :):)

foondah dedi ki...

eheheee kız yirim ben seni balım aslıyanım, siz arkamda olduktan sonra be heeeeyyy kimse tutamaz beni, tutmayın beni öpücem :)))