Pazartesi, Aralık 05, 2011

unuttuklarım ama asla unutulmayanlar :P

Kafa dağınık, bir milyon. Aynı anda on tane yazı projesi, beş yüz tane de DIY projesi yapmaya çalışırsan ve bu arada da doğumgünlerine kurabiye yetiştirmek için uğraşırsan atladığın, unuttuğun, ıskaladığın şeyler de olabiliyor haliyle. Bu postu onlara ithaf ediyorum :P
numero uno... ilk yaptığım bilekliklerden ama unuttum gitti tabii. bozuk bir fermuar ve biraz da dantel biye, ucuna da çıt çıt. hoop pıt pıt :))
dos... en sevdiklerimden, basit bir kurdele ve madeni kız figürü, yine çıt çıt ♥
tres... bu sefer kendime yaptım bu küçük çantayı. yuvarlak formu nedeniyle dikmek çok zor oldu, ben de bağlantı yerlerini silikonla tutturdum, taş gibi oldu :) içine de kadınlara işkence aletini koydum; kirpik kıvıran makas zımbırtısıyla mutluyuz :))

teres... şu gördüğünüz çift yumurta ikizlerini alırken normal oje olduklarını sanıyordum ve fakat eve geldim ki ne göreyim? meğer şekil verici ojelerdenmiş, fırçaları innncecik, çok ilginç. eee aldığın şeyin üstünü okumazsan böyle olur. ama benim daha çok işime geldi; hem bu fırçalarla tırnaklara şekil çizmek daha kolay, hem de istersen yine dümdüz boyayabiliyorsun tırnağını. normal fırçadan iki üç kat daha çok uğraşıyorsun ama olsun, şu renklere değer valla :)








Hiç yorum yok: