Cumartesi, Ağustos 04, 2012

bence oldu, sence olmadıysa tıkla

biodeep
Oh Love by Green Day on Grooveshark
Şarkının sözlerini de buraya yazacaktım ama iyice ergene bağlamayayım dedim. Ama sonra düşündüm, buradaki boşluğu nasıl dolduracağım diye. Önce Ramazan'la ilgili bir şeyler yazayım ya da oruç nasıl gidiyor falan anlatayım dedim, cık sarmadı. Yine konu komşuya sarayım dedim, oruca yakışmadı. Son çılgın projemden bahsedeyim dedim, sonra aman boşver sürpriz olsun dedim. Hep dedim dedim durdum, bişicikler yazamadım ya la. Yazasım yok demek ki. Zaten iyice saldım artık, kendimi temizliğe verdim. Bir haftadır bir odayı temizliyorum tozdu kıldı yündü derken anladım ki bu sıcakta ancak hortumla yıkanabilir evler. Ve dahi insanlar. Burada şair "dahi"yi ", "dahi" anlamındaki "-de" yerine kullanmıştır. Vuuhuuu. Bu da size kapak olsun. Oruç kafayla oksidandı bleachti koklamayın, tam kafa olursunuz işte böyle. Bi de o klimayı öküz gibi bağırtmayın. Hadi canım.

Hiç yorum yok: