Cuma, Ağustos 17, 2012

DIY'lasak da mı saklasak?

Biliyorum fotolu DIY'lı postların ardı arkası kesilmiyor. Şahsen ben de bir tuhaflık olduğunun farkındayım ama çok yakında yine sanatlı yazılı çizili ve de edebi şahsiyetime (!) geri döneceğimi umuyorum, hatta yeni bir kitap müjdesi de vereceğim İnşallah. O zamana kadar neler yapmışız bir bakalım -ahaha Derya Baykal programı oldum iyice imdaaaaaakkkk!!!

Bu sıcaklarda bir pencere de siz açın!
Yetmezse 2-3-4-5! Yeter ki açın!

Pencereyi açtıktan sonra mesajınızı göndermeyi de ihmal etmeyin ;P

Kolyelerinizi sahıpsız komayın, onlara şirin askılıklar yapın ^_^

I ♥ Zımba

Deli kızın küpeleri - Yes I can!
Takamasam bile babamı güldürdüm ya, o da yeter :)
Not: Victor Hugo'yu kes hacı, Dıy'cıysak entelijansiyadan da ödün vermeyük!


2 yorum:

Xenapp dedi ki...

Favorim deli kızın küpeleri oldu :D)

foondah dedi ki...

ahahah benim de benim de! :D