Pazar, Ağustos 26, 2012

yaaaazzzzzzz

Ramazan'ıydı, bayramıydı, DIY'ıydı gıyıydı derken iyice Ağustos böceği kıvamına geldik sevgili köfteler. Zaten Ağustos çocuğuyum, tamamen salıverdim kendimi. Oldum olası rahatı gördüm mü koyveririm zati, bünye tembel napiim. Yazı da böyle devirdik diyeceğim ama dilim varmıyor. Herkesler şimdikten bitirmiş yazı, sanki kış gelmiş gibi bi havalar bi afralar tafralar. Bitmedi lan yaz! Kıçımız terliyo hala bizim, ne sonbaharı ne Eylül'ü, sinirlendirmeyin insanı!!! Mevsimsel ayarımızı da çektikten sonra birtakım gözlemeleri mideye indirebiliriz canlarım. Mesela mı? Erkeklerin sarışın kadın sevdasını bizzat gördüm idrak ettim artık. Benim saçımdaki toplam iki (rakamla 2) tutam platin sarısına bile bu kadar ilgi gösteriyorlarsa toptan sarışınlar ne yapıyordur çok merak ediyorum. Yazık bacılarıma. Ben böyle iş görmedim arkadaş, şu yaşıma geldim, bir (rakamla 1) yaşıma daha girdim. Bunun Ağustos ayında doğup sahiden de bir yaşıma daha girmemle alakası yok, tamamen platin etkisi. Vuhu çogzel film adı olur bundan. Öldüren cazibe gibin. Öldüren köfte. Kıyma cazibesi. Gözlemenin dibi. Bana "eneee çocuk kitapları mı yazıyosun o ne beee hıh" diyenlerin arka arkaya iki cümleyi bir kağıda yazamamaları gerçeğine ne demeli? Hadi tamam, bilgisayar klavyesi olsun, ona da razıyım. Sayıyla mı dağıtıyolar lan sizi? Saçlarınızı platine vurup minibüsçülerin önüne atarım olm, ayağınızı denk alın!!!

Hiç yorum yok: