Salı, Eylül 19, 2006

hihihi...

4 yorum:

finallyorwhen dedi ki...

mutlu köftem,sanatsal köftem,sürpriz köftem,aklı başına geç gelen köftem ama yinede aklı başına gelen köftem:),deli köftem,pek sevdiğim suluköftem bu aralar sayfaya pek az yeni şey ekliyosun biz köfte arkadaşların senden daha aktif bir performans bekliyoruz halbuki.....acaba suluköftemiz kendine daha önemli uğraşlar mı buldu;)

hotche dedi ki...

ay ağzına sağlık cnm ya, ben de farkettim böyle 2 haftada 1 post ooo özlem hnm. sen final zamanı bilem post laya post laya bizi comment manyağı yapardın ama olmuyor böyle performans düşüklüğü, bir de site sahibesi hanfendü siteniz ramazan boyunca açık olcak mı, olcaksa bir şenlik olcak mı, bir de ramazanda ancak iftardan sonra comment atabilirim sanırsam çünküm suluköfte yazısını görmiim diye:)

hotche dedi ki...

ay ağzına sağlık cnm ya, ben de farkettim böyle 2 haftada 1 post ooo özlem hnm. sen final zamanı bilem post laya post laya bizi comment manyağı yapardın ama olmuyor böyle performans düşüklüğü, bir de site sahibesi hanfendü siteniz ramazan boyunca açık olcak mı, olcaksa bir şenlik olcak mı, bir de ramazanda ancak iftardan sonra comment atabilirim sanırsam çünküm suluköfte yazısını görmiim diye:)

foondah dedi ki...

höööyt köfteler, iki dakka göremediniz diye galeyana mı geldiniz bakem! köfteler kazan mı kaldırıyor yoksam Mercimek Sultan, İçli Sultan ha?? hehe Ramazan geldi ya bööle saray ağzı yapiim dedim ondan :PP hiç merak buyurmayınız; öncelikle benim en birinci uğraşım siz köftelerimsiniz, ikincisi blogumuz Ramazan boyunca sizlere sahur ve iftarlarda hizmet vermeye devam edecektir. ayrıca şenliklerimiz de peşinizi bırakmayacaktır pek gıymatlı göfte gardaşlarım! aaa bi de unutmadan Ramazan davulu (bilakis kendimim :P) servisimiz de vardır (evlere servis yok ama :P) bu da böyle bilineeee! öperem gözlerinizden! ;)*