Pazartesi, Ocak 23, 2012

bridesmaids & boho braids :))


Haftasonu Betüşçüğüm'ün nişanı için Gölcük'teydik. Hazırlanmamız ayrı, gidişimiz ayrı, kalışımız ayrı, dönüşümüz de ayrı olaydı (bkz. olaylar olaylar!). Çok güldük, çok eğlendik, çok rezildik -her zamanki gibi diyeceğim ama olağanötesiydi bu seferki, legen-wait for it-daaary idik resmen sevgili köfteseverler. Ayrıntılara elbette girmeyeceğim ama kısaca şöyle özetleyebilirim; eğer bir film yapılacaksa o, bu haftasonunun filmi olurdu! Bridesmaids filmini henüz izlemedim ama bu haftasonunu ölümsüzleştirmek için ben de her an klavyeye sarılıp harekete geçebilirim, gardınızı şimdiden alın canlarım ;)) 
Bu arada nişan detaylarına inecek olursak, saç ve makyajımı kendim yaptım. Annemin gençliğinden kalma çok sevdiğim bir elbisesini giydim (vintage oldum vintage!), altına da topuklu çizmelerimi çektim. O elbiseye uygun bir saç stili düşünmüştüm önceden, sonra internette şu siteyle karşılaştım princess braided updo ve bayıldım. Kendi kendime dedim ki, şimdi bu saç şeklini bizim kuaförlere anlatsam başımın tepesinden ikinci bir kafa çıkarıp örgülere boğarlar, iyisi mi kendi işini kendin gör kızım. Evde birkaç denemeden sonra saçım modeldekinden daha uzun olduğu için birkaç modifiye yaptım ve ta daaa! Karşınıza fotoğraftaki köfte çıktı, üstelik tüm gece boyunca da bozulmadan durdu. Makyaj da aynı şekilde, doğal ve hafif bir biçimde halloldu. Ne kuaför stresi, ne de makyaj fiyaskosu yaşadım. Kafam rahattı anlayacağınız :)
Ancak biraz fazla rahattı sanırım; çünkü her gittiğim yerde bir şeyimi bırakıp gelmişim. Şemsiyem, saç spreyim ve diş fırçam ayrı ayrı yerlerde kalmış, hatırlamıyorum bile şu an nerede unuttuğumu. Yine de kendimi unutmadığıma şükrediyorum, geçirdiğimiz haftasonundan sonra o da olabilirdi, öyle demeyin :P

Hiç yorum yok: