Salı, Ocak 03, 2012

eski yıldan dost, yeni yıldan post olmaz!

Vallahi olmuyor. Tam üç gündür bloga yeni yılın ilk postunu yazayım diyorum ama aklıma yazacak bir şey gelmiyor. Devam eden DIY'larımdan bahsedeyim diyeceğim ama benim bile içim gıy gıy oldu, hem daha bitmeden ne projesi zaten, bitsin adabıyla koyarız postunu. Sonra yeni yıl kararlarımdan bahsedeyim, içinizi şişireyim dedim ama "1. Gıda boyasına son verilecek 2. Apartman yöneticisi olunacak"tan öteye gidememenin verdiği şişkinlik var bende de. Oradan da iş çıkmaz yani. Bu arada yeni yıldan ve dolayısıyla hayattan ne kadan az şey beklediğim, yani ne kadan mal bi insan (insan derken?) olduğum da meydana çıktı zaten. N'apsam bilmiyorum ki... İlgi çekmek için özel hayatımın abuk sabuk detaylarını anlatayım desem özel hayatım da yok, genel takılıyorum cicim, oyeah... Herkesin hayatının tek ve biricik öznesi benmişim gibi ona buna laf tokuşturmaya çalışsam, onunla da ben uğraşamam, malum meşgul insanım. Acep tekrar televizyona çıkıp reyting mi toplasam diyorum ama epi topu ondört (rakamla 14) izleyicim var ahan da şu sağ köşede, bi de onlardan olmayayım ayol arada. Dolayısıyla elimiz dizimizde, gözümüz yolda bekleyeceğiz sevgili köftehorlar. Bir dahaki yayına dek esen kalın...

Hiç yorum yok: