Cuma, Ocak 13, 2012

hep benden bahsettiğimiz yeter kuzum, biraz da sen anlat lutfen

Baktım ki bu blogu iyice babamın malı gibi görmeye başladım, bu gidişata bir dur demek yerine biraz daha katkıda bulunmayı kendime görev bildim. Ancak maalesef hayat böyle geçmiyor sevgili köftesever. Bana kalsa geçer de, bu kafayla daha nereye kadar allasen? Bu sebeptendir ki kafaları değiştirmek lazım diyerekten çeşitli gündem maddeleri seçtim size kendi elcağızımla. Koyiim bi tabak bak valla çok seveceksiniz...

Sabah okudum bu haberi, güleyim mi ağlayayım mı bilemedim. Taylandlılar zaten bir tuhaf insanlar ama adamcağıza da diyecek bir şey bulamadım valla. Bağlılığın böylesi diyerek kısa kesiyor ve sizleri ölü gelinin suratındaki huzur ve mutluluk ifadesiyle başbaşa bırakıyorum.


Hah işte zurnanın zortladığı yer... Bir arkadaşımın uyarısıyla haberim oldu bu durumdan; sevgili hökümetimiz bu kadar refah size yeter demiş olacak ki işsizlerden sağlık sigortası adı altında her ay haraç kesmeyi uygun görmüş. Yalnız ve güzel memleketimin bir yerlerinde gizli bir kamera var ve birileri bize fena bir şaka yapıyor sanırım. Bari kameranın nerede olduğunu söylesinler de o yöne el sallayalım, tabii münasip bir el hareketiyle!!!


Harala gürele arasında unutmamamız gereken şeylerden biri... Çok güzel bir kampanya, hiç değilse ucundan kıyısından da olsa bir katkı. Van'da hala soğuktan donan, ölen çocuklar için bir şeyler yapmak isterseniz alın elinize şişlerinizi, yününüzü ve örmeye başlayın. Kendiniz öremiyorsanız da fark etmez, yardım etmek istedikten sonra hazırını da yollayabilirsiniz. Atkılar, bereler, yelekler, kazaklar, hırkalar; elinizde ne varsa, elinizden ne geliyorsa siz de katılın.


"Dünyanın en büyük karikatürü" by Erdil Yaşaroğlu
Arada güzel haberler de çıkmıyor değil tabii. Erdil Yaşaroğlu'nun çizdiği karikatür muhteşem, evrene mesajımızı gönderdik bence her an geri dönüş alabiliriz :)) Bu arada Guinness rekoru kırmış olmamız da işin cabası ama olaydaki güzellik bu kadarla da kalmıyor sevgili köftegil. Linke tıklayıp da videoyu izledikten sonra hemen yandaki facebook linkine tıklayarak Erdil Yaşaroğlu'nun bahsettiği fidan dikme kampanyasına destek olabilirsiniz. Evet, siz bu kadar şahanesiniz ;)

Hiç yorum yok: