Pazartesi, Haziran 11, 2012

3. yıla özel, kayıp rıhtımda bir sulu köfte!

Canlarım ciğerlerim, sevgili köftelerim! Size yine bol yazmalı, bol sürprizli bir haberim var, Haziran ayı bereketli oldu anacım tü tü tüü Maşallah :))


Çizim
ETHEM ONUR BİLGİÇ

Kayıp Rıhtım Aylık Öykü Seçkisi'nin üçüncü yılı için özel olarak hazırlanan muhteşem seçkide benim de bir öyküm yer alıyor, "Rıhtım"ı okuyunuz, okutunuz lütfen :)


Sadece benim değil, Barış Müstecaplıoğlu, Altay Öktem, Aşkın Güngör, Göktuğ Canbaba, Hakan Bıçakçı, Şebnem Pişkin, Sadık Yemni, Ayfer Kafkas, Erbuğ Kaya, Gülşah Elikbank, Hamit Çağlar Özdağ, M. İhsan Tatari ve Mustafa Samsunlu gibi birbirinden yetenekli yazarların rıhtım öykülerini ve Sevin Okyay'ın o güzel önsözünü buradan okuyabilirsiniz. Hatta okumalısınız. Okuyun işte ya! :)))

Hiç yorum yok: