Salı, Nisan 10, 2012

Havalar nasıl olursa olsun...

Bu havada ne yapılır? Ya Morrissey dinlenir ya DIY yapılır. O zaman biricik köfteniz hiçbir masraftan kaçınmıyor ve size bir değil, bir buçuk değil; tam ikisini birden veriyor. Hem de hiç kuponsuz, beklemesiz...

Şarkı'yı dinlerken bir yandan da takip edin, çocuum dinle burayı!

Şimdi malum yaz geliyor. Daha doğrusu gelecek de biz de göreceğiz İnşallah. He işte, ona hazırlık olsun, ellerimiz boş durmasın deyi, hemi de modaya uysun diyesinden kot şort ağartma (en kıl olduğum laf, tam kocakarı sözü) procesi düzenledim. Benzerlerini bazı ünlü markalarda, efenim şimdi isim verip de reklam falan ahaha, gördüğünüz ve görebileceğiniz bir güzellik yaptım. Önce alıyorsunuz eski kot şortunuzuuu...


önce

sonra

Sonra da banıyorsunuz çamaşır suyuna. Al sana DIY bleach jean short! Benim çok hoşuma gitti valla, havalar ısınsa da giyinsek -ya da soyunsak? :P

Bu arada denemek isteyen olursa; çamaşır suyunu yoğun olanından seçin, kotu beyazlatmak için çok çok çok az suyla ve boooool çamaşır suyuyla tepkimeye sokun. 4. sınıf fen bilgisi deneyi de yaptırdım ya şurda, oh rahatladım. Dağılabilirsiniz...

Hiç yorum yok: