Pazar, Nisan 29, 2012

jack bana birini android


Söyleyin Allah aşkına, Jack White'la Johnny Depp acayip benzemiyorlar mı birbirlerine? Aslında çok daha önceleri fark etmem gerekirdi tabii, ikisi de gözümün bebee sonuçta ama geçen gün dikkatimi çekti. Lan dedim noluyoruz olm, ve fekat siz, siz bana birini android! Sonra sadece bana mı görünüyorlar diye merak edip araştırdım, bir sürü karşılaştırma resmi var, valla hakkat benziyorlar diyollaa... Üstelik benzemekle de kalmıyorlarmış, benden duymuş olmayın ama Jack White aynı zamanda Johnny Depp'in yeni filmi "The Lone Ranger"ın müziklerini de yapacakmış. Vay anasını sayın seyirciler, analar neler doğuruyor!


2 yorum:

Kadri Kerem Karanfil dedi ki...

johnny depp abimizin eline su dökemez kimse = )

foondah dedi ki...

orası öyle canım kimin ne haddine! :)))