Cumartesi, Şubat 18, 2012

Neye niyet neye kısmet vol. 901376

Ah garibim ya... Halbuki ne ümitler beslemiş, ne hayaller kurmuş... Yazık lan kıyamam!

Sevgili köfteciklerim, bir "Neye niyet neye kısmet" bölümüne daha hoş geldiniz. İyi de geldiniz de bana mı geldiniz?! Ahan da yukarıda gösteriyor işte, kimbilir neyi ararken buraya düştünüz, kader kurbanları sizi! 
Hadi sulu köfte tarifi ararken buraya geleni anlarım, ne de olsa blogun adı Sulu Köfte. Hatta bir yerlerde sahiden de bir sulu köfte tarifi olacaktı du bakiim ( bkz.
Ama ya sen, tek isteği Merlin'in yeni sezonunu bulmak olan zavallı yolcu? Seni hangi rüzgar attı buraya? O nasıl bir fırtınadır ki, feleğini şaşırmış bir tırtıl gibi yaprağın ucunda savruldun buraya? Aslında biliyorum nasıl bir fırtına olduğunu (bkz.) ama işte her Merlin'in eti yenmiyor sevgili kepçesever. Eminim sen de çok şaşkınsındır bulduğun şey karşısında ama nabıcan be hafız, hayat işte. N'oldum dememeli n'olcam demeli. Sen de ne olursan ol gel, n'olursan gel, n'olursun gel ya, bak and verdim!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Arifin manchester a attigi golu ariyordum buraya gelmisim hafiz:))
Htck

foondah dedi ki...

ahahaha ulan! :D